Gå til innhold

Har det så vondt

Gjest forts fortvilet nå

Anbefalte innlegg

Gjest forts fortvilet nå
Skrevet

Nå er kjæresten reist, og jeg takler det litt bedre i dag. Men han fungerte som et skjold mot min mor og min far, som jeg har et vanskelig forhold til. Det er mest min mor jeg har et vanskelig forhold til. Hun er svært ustabil og manipulrerer. Nå har jeg min beste vennine og kjæresten min borte for en god del måneder. Også en annen nær vennine av meg er borte.

Jeg har ikke så mange venner heller, så jeg blir sittende mye alene nå. Prøver å få meg en jobb, men må prate med konsulenten på nav først.

Det jeg er ute etter i dette innlegget er hvordan takle en mor som er så ustabil og lunefull, at vi kan ha det hyggelig sammen, men plutselig så skjærer det seg og jeg blir så skuffet, føler meg så mislykket, og føler sånn skyld gang på gang. Jeg har ikke stort andre enn mine foreldre i byen nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...