Gå til innhold

Til alle sammen!


DIXI

Anbefalte innlegg

Ville bare ønske hver i sær her inne en riktig god helg! Håper dere skal finne på noe hyggelig denne helgen - kanskje du skal være sammen med gode venner og familie, gå en tur hvis det blir fint vær, rydde og vaske eller kanskje jobbe litt i hagen??? Og hvis du ikke skal gjøre noe som helst, håper jeg at du klarer å tenke noen positive tanker og ha det så godt som du bare kan!

Jeg har hatt det vanvittig travelt på jobben denne uken, og har ikke hatt tid til å skrive noe særlig her inne, utover å svare på alle mailene og SMS'ene som jeg daglig får fra kjente og ukjente. Men jeg er innom her mange ganger daglig og leser alt som blir skrevet her inne, bare så det er sagt!

Forståelig nok hverken kan eller vil jeg svare på alle innlegg her. Ofte har andre gitt så gode svar (spesielt når det gjelder incest-problematikk som jeg ikke er "ekspert" på) at det ikke er noe mer jeg kan tilføye. Det håper og tror jeg folk flest kan forstå og akseptere. Jeg gjør så godt jeg kan i hvert fall!

Jeg holder på å skrive en bok som skal være ferdig til jul, og mye av tiden i september og oktober går med til intervjuer. Bare i går hadde jeg 4 forskjellige intervjuer, som så skal skrives ut etterpå... Travelt, travelt, travelt!

Og hvis du lurer på hva jeg EGENTLIG jobber med, kan du jo lese KK på tirsdag!

Ha det fint alle sammen! Ta godt vare på deg selv!

Beste hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg til deg også, Grete.

Jeg tror de fleste skjønner at du ikke kan svare på absolutt alle innlegg. Jeg synes du gjør en enestående jobb med din innsats her, og det fortjener du all ære for.

Jeg er ikke av de flittigste skribentene her på dette forumet, men jeg leser det meste, og ser jo at du er full av omtanke og omsorg. Verden trenger flere som deg!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg du også. Selvfølgelig kan du ikke klare å svare på alle innleggene, det forstår vi.

Jeg er glad for at det finnes noen som kan svare her jeg:-)

Ha en så fin helg dere kan dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte!

Jepp...jeg skal kose meg en flaske vin som jeg har nettopp vunnet på jobben:)

-Og jeg som aldri vinner noe..mon tro det ikke har noe med å satse for å vinne!

God Weekend-klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alvorlige problemer med å tro at det så inderlig mange flere mennesker som passer til denne jobben,- bedre enn deg Grete...

Du vet like godt som meg at det er klinisk umulig å svare alle.. (selv om du sikkert skulle ønske at du kunne det...)

Om du noensinne blir itvil Grete (..fra DIXI uten -E...)......på om du gjør en god nok jobb her inne... så forsøk å forestill deg at jeg sitter på skulderen din og banker vettet inn i hue på deg igjen!! Jeg tillater deg ikke å tenke slike idiotiske tanker..

*lett temperert -med en dæsj av drue- RØDVINSKLEM til deg fra meg*

-bella-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg setter utrolig stor pris på alt du gjør for oss her inne, og at du er UERSTATTELIG!

At du ikke kan svare alle sier seg jo selv, og mange ganger kan jo sikkert litt avhenge av hvordan du selv har det.

Jeg mener noen ganger har du kanskje mer overskudd enn andre ganger !

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest enellerannen

Hei Grete!

Jeg er lei meg for at jeg har såra deg! Forstår at du gjør så godt du kan utfra det du har. Håper ikke du er ergerlig på meg. Søren....jeg vet ikke hva jeg skal si.....hadet da....

hva skal jeg si her da???

klem? gode tanker? vennlig hilsen?......??? Jeg er bare så lei meg Grete.....beklager så uendelig mye.....

æsj!!!detta blir jo så dumt atte.....

jeg er bare så lei meg på dine vegne og....faen å!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete!

Jeg er lei meg for at jeg har såra deg! Forstår at du gjør så godt du kan utfra det du har. Håper ikke du er ergerlig på meg. Søren....jeg vet ikke hva jeg skal si.....hadet da....

hva skal jeg si her da???

klem? gode tanker? vennlig hilsen?......??? Jeg er bare så lei meg Grete.....beklager så uendelig mye.....

æsj!!!detta blir jo så dumt atte.....

jeg er bare så lei meg på dine vegne og....faen å!!!

Hei du!

Lenge før du begynte her var det fra tid til annen noen ondskapsfulle innlegg som gikk direkte på meg, og det var både vondt og sårende. Misunnelse kan føre til så mangt...

For min del er alt i orden, det som skjedde i forrige uke er ikke noe du trenger å bruke mer krefter og energi på. Det er alltid viktig med konstruktiv kritikk, og det har jeg rygg til å bære!

Varm klem til deg fra meg!

Grete :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Lenge før du begynte her var det fra tid til annen noen ondskapsfulle innlegg som gikk direkte på meg, og det var både vondt og sårende. Misunnelse kan føre til så mangt...

For min del er alt i orden, det som skjedde i forrige uke er ikke noe du trenger å bruke mer krefter og energi på. Det er alltid viktig med konstruktiv kritikk, og det har jeg rygg til å bære!

Varm klem til deg fra meg!

Grete :-)))

Kjære enellerannen!

Glemte aldeles å si at du MÅ fortsette å skrive her inne! Du skriver veldig bra, er flink til å formulere deg, og det er virkelig mye fornuftig du kommer med som er til hjelp og støtte for andre - eller som beskriver dine egne problemer på en måte som viser at du har innsikt!

Så ikke engang vurder å slutte her - vi trenger deg!

Nok en klem fra Grete :-)

PS) Kult at du leser boken min, forresten! Det hadde jeg sansen for. Kanskje vi treffes en dag - og da spørs det om jeg klarer å leve opp til forventningene! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alvorlige problemer med å tro at det så inderlig mange flere mennesker som passer til denne jobben,- bedre enn deg Grete...

Du vet like godt som meg at det er klinisk umulig å svare alle.. (selv om du sikkert skulle ønske at du kunne det...)

Om du noensinne blir itvil Grete (..fra DIXI uten -E...)......på om du gjør en god nok jobb her inne... så forsøk å forestill deg at jeg sitter på skulderen din og banker vettet inn i hue på deg igjen!! Jeg tillater deg ikke å tenke slike idiotiske tanker..

*lett temperert -med en dæsj av drue- RØDVINSKLEM til deg fra meg*

-bella-

Nå måtte jeg le høyt!! Ser det for meg...!!!!!

Tusen takk for oppmuntrende svar!

Klems fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også, Grete.

Jeg tror de fleste skjønner at du ikke kan svare på absolutt alle innlegg. Jeg synes du gjør en enestående jobb med din innsats her, og det fortjener du all ære for.

Jeg er ikke av de flittigste skribentene her på dette forumet, men jeg leser det meste, og ser jo at du er full av omtanke og omsorg. Verden trenger flere som deg!

Mvh

Tusen takk alle sammen for de vakre ordene!! Nå tåler jeg rett og slett ikke mer skryt, kan jo risikere å bli innbildsk!!

Dere er verdens herligste cyber-venner - og vi er heldige som har funnet hverandre!

Søndagsklem til hver i sær fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære enellerannen!

Glemte aldeles å si at du MÅ fortsette å skrive her inne! Du skriver veldig bra, er flink til å formulere deg, og det er virkelig mye fornuftig du kommer med som er til hjelp og støtte for andre - eller som beskriver dine egne problemer på en måte som viser at du har innsikt!

Så ikke engang vurder å slutte her - vi trenger deg!

Nok en klem fra Grete :-)

PS) Kult at du leser boken min, forresten! Det hadde jeg sansen for. Kanskje vi treffes en dag - og da spørs det om jeg klarer å leve opp til forventningene! hehe

Kjære Grete!

Godt å høre fra deg. Ble veldig letta og glad,- og takk for de oppmuntrende orda. Det betyr så mye for meg at dere fortsatt vil ha meg her.

Syns boken din er veldig bra, og er spent på hvordan bok du skriver nå.

Det hadde vært fint å møte deg og de andre her i RL en gang,- hvis jeg tør da.

I morgen skal jeg kjøpe KK :)

Varm og vennlig hilsen fra meg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Grete!

Godt å høre fra deg. Ble veldig letta og glad,- og takk for de oppmuntrende orda. Det betyr så mye for meg at dere fortsatt vil ha meg her.

Syns boken din er veldig bra, og er spent på hvordan bok du skriver nå.

Det hadde vært fint å møte deg og de andre her i RL en gang,- hvis jeg tør da.

I morgen skal jeg kjøpe KK :)

Varm og vennlig hilsen fra meg :):)

Kjære enellerannen!

Gidder dere virkelig å høre mere på meg også,- som dere hører på andre? spør du i et innlegg. Klart vi gjør det! Vi bryr oss, på samme måte som du bryr deg om andre her inne.

Jeg gjentar gang på gang at dette ikke er en konkurranse om hvem som har det verst, enhver har sin(e) opplevelse® som angår det vondeste som noen gang har hendt oss. Vi snakker alle ut i fra vårt eget ståsted, men med evnen til å vise empati og omsorg for andre som er i samme/liknende situasjon. Jeg vet jo ikke hva du har opplevd, så jeg kan ikke bedømme om det blir for tøft for forumet om du skulle gå i detaljer. Ofte er det ikke nødvendig å gå så veldig i detaljer heller, vi skjønner hva vi mener lenge før det. Dessverre.

En gang hadde vi en som brukte et nick som var noe sånt som Lifodep (altså pedofil baklengs) som skrev noen motbydelige innlegg. Så vær klar over at det er mange forskjellige mennesker som leser her inne...

Men min oppfordring er at du må fortsette å skrive, spørre om råd, komme med betraktninger. Det vil helt sikkert hjelpe deg! Og som Ritva sier, ta en utskrift av det du har skrevet og bruk det som utgangspunkt for samtaler med psyken. Kjempesmart!

Og ja, det hadde vært hyggelig å treffes i RL! Hvor i landet bor du?? Du vet aldri hvor i verden jeg skal holde foredrag neste gang...

KK ja. Det blir nok et par morsomme kommentarer i morgen, regner jeg med! Men det får jeg tåle!

Nattaklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære enellerannen!

Gidder dere virkelig å høre mere på meg også,- som dere hører på andre? spør du i et innlegg. Klart vi gjør det! Vi bryr oss, på samme måte som du bryr deg om andre her inne.

Jeg gjentar gang på gang at dette ikke er en konkurranse om hvem som har det verst, enhver har sin(e) opplevelse® som angår det vondeste som noen gang har hendt oss. Vi snakker alle ut i fra vårt eget ståsted, men med evnen til å vise empati og omsorg for andre som er i samme/liknende situasjon. Jeg vet jo ikke hva du har opplevd, så jeg kan ikke bedømme om det blir for tøft for forumet om du skulle gå i detaljer. Ofte er det ikke nødvendig å gå så veldig i detaljer heller, vi skjønner hva vi mener lenge før det. Dessverre.

En gang hadde vi en som brukte et nick som var noe sånt som Lifodep (altså pedofil baklengs) som skrev noen motbydelige innlegg. Så vær klar over at det er mange forskjellige mennesker som leser her inne...

Men min oppfordring er at du må fortsette å skrive, spørre om råd, komme med betraktninger. Det vil helt sikkert hjelpe deg! Og som Ritva sier, ta en utskrift av det du har skrevet og bruk det som utgangspunkt for samtaler med psyken. Kjempesmart!

Og ja, det hadde vært hyggelig å treffes i RL! Hvor i landet bor du?? Du vet aldri hvor i verden jeg skal holde foredrag neste gang...

KK ja. Det blir nok et par morsomme kommentarer i morgen, regner jeg med! Men det får jeg tåle!

Nattaklem fra Grete :-)

Hei Grete!

Jeg trenger da ikke KK for å komme med "morsomme kommentarer" på din bekostning! *ler*

*mobber fælt*

*klem til deg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grete!

Jeg trenger da ikke KK for å komme med "morsomme kommentarer" på din bekostning! *ler*

*mobber fælt*

*klem til deg også*

Kanskje kan vi lese ut av meldingene her hva som har stått i KK også, så slipper vi å kjøpe bladet? ;) (Kan ikke si at jeg pleier å kjøpe det så ofte...)

Får ta turen innom Shell'en og smugtitte litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enellerannen

Kjære enellerannen!

Gidder dere virkelig å høre mere på meg også,- som dere hører på andre? spør du i et innlegg. Klart vi gjør det! Vi bryr oss, på samme måte som du bryr deg om andre her inne.

Jeg gjentar gang på gang at dette ikke er en konkurranse om hvem som har det verst, enhver har sin(e) opplevelse® som angår det vondeste som noen gang har hendt oss. Vi snakker alle ut i fra vårt eget ståsted, men med evnen til å vise empati og omsorg for andre som er i samme/liknende situasjon. Jeg vet jo ikke hva du har opplevd, så jeg kan ikke bedømme om det blir for tøft for forumet om du skulle gå i detaljer. Ofte er det ikke nødvendig å gå så veldig i detaljer heller, vi skjønner hva vi mener lenge før det. Dessverre.

En gang hadde vi en som brukte et nick som var noe sånt som Lifodep (altså pedofil baklengs) som skrev noen motbydelige innlegg. Så vær klar over at det er mange forskjellige mennesker som leser her inne...

Men min oppfordring er at du må fortsette å skrive, spørre om råd, komme med betraktninger. Det vil helt sikkert hjelpe deg! Og som Ritva sier, ta en utskrift av det du har skrevet og bruk det som utgangspunkt for samtaler med psyken. Kjempesmart!

Og ja, det hadde vært hyggelig å treffes i RL! Hvor i landet bor du?? Du vet aldri hvor i verden jeg skal holde foredrag neste gang...

KK ja. Det blir nok et par morsomme kommentarer i morgen, regner jeg med! Men det får jeg tåle!

Nattaklem fra Grete :-)

Kjære Grete!

Sier takk igjen jeg.

Jeg burde vel ikke bli overraska over at det er mulig at pedofile også titter her inne, men jeg syns det er litt ekkelt å tenke på alikevel. Tror kanskje det er best å ikke gå i så veldige detaljer når jeg velger å skrive noe.....(?)....

God ide fra Ritva, det å ta med seg en utskrift til psyken av det man har skrevet her.

Jeg bor i Østfold, så hvis du skal holde foredrag noe sted i "mitt" fylke, blir jeg veldig glad hvis du sier i fra.

Godklem i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kan vi lese ut av meldingene her hva som har stått i KK også, så slipper vi å kjøpe bladet? ;) (Kan ikke si at jeg pleier å kjøpe det så ofte...)

Får ta turen innom Shell'en og smugtitte litt... :)

Hei Rafiki!

Å nei du, her får du ingen ting gratis! Du må nok snike i bladhyllene på RIMI... Og da står jeg sansynligvis rett bak deg og fniser, så pass på!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...