Gå til innhold

Noen tror virkelig de er penere enn de er

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Nå kan det være at hun har fått noen tvilsomme svar, men i dagens avis står det også at hun har for dårlige karakterer, og flekker på rullebladet.

For øvrig synes jeg ikke politiets (i følge henne): Blabla vi kan ikke ha glamourmodeller i politiet, er drøy. Det er sant. Vi kan rett og slett ikke ha denne typen kvinner i politiet. De har lite nok tillit som det er om ikke korpset skal bestå av vår tids råeste mediehorer.

Typisk glamourbimbo. Hun bruker alle muligheter til å få pressedekning, og viser, som de alltid gjør, at hun ikke har forstått noe som helst. Hun sto altså testene. Jippi, lissom, akkurat som om disse er de viktigste. Testene er bare et minstekrav for å bli vurdert. Intervjuet er det relevante.

Jeg for min del har ingen store problemer med å forstå at denne kvinnen ikke slapp igjennom intervjuet, og det har absolutt ingenting med puppene hennes å gjøre.

Men jeg har heller ingen problemer med å forstå at hun løper til Dagbladet. Det er jo det disse kvinnene gjør. Tenk å ha noe sånt i en samfunnsposisjon der mye avhenger av taushetsplikt og tillit. Disse kvinnene vet ikke hva taushet er, og der jobben hennes ville vært å nekte pressen adgang til et åsted, hadde hun sannsynligvis løpt bak en busk og sminka seg for fotografens skyld.

Tanken er rystende.

Nå kan det være at hun har fått noen tvilsomme svar, men i dagens avis står det også at hun har for dårlige karakterer, og flekker på rullebladet.

For øvrig synes jeg ikke politiets (i følge henne): Blabla vi kan ikke ha glamourmodeller i politiet, er drøy. Det er sant. Vi kan rett og slett ikke ha denne typen kvinner i politiet. De har lite nok tillit som det er om ikke korpset skal bestå av vår tids råeste mediehorer.

Typisk glamourbimbo. Hun bruker alle muligheter til å få pressedekning, og viser, som de alltid gjør, at hun ikke har forstått noe som helst. Hun sto altså testene. Jippi, lissom, akkurat som om disse er de viktigste. Testene er bare et minstekrav for å bli vurdert. Intervjuet er det relevante.

Jeg for min del har ingen store problemer med å forstå at denne kvinnen ikke slapp igjennom intervjuet, og det har absolutt ingenting med puppene hennes å gjøre.

Men jeg har heller ingen problemer med å forstå at hun løper til Dagbladet. Det er jo det disse kvinnene gjør. Tenk å ha noe sånt i en samfunnsposisjon der mye avhenger av taushetsplikt og tillit. Disse kvinnene vet ikke hva taushet er, og der jobben hennes ville vært å nekte pressen adgang til et åsted, hadde hun sannsynligvis løpt bak en busk og sminka seg for fotografens skyld.

Tanken er rystende.

Enig i alt du sier, og legger til for egen regning: Hun er en del av den generasjonen som skal gjøre akkurat som de vil. Jeg vil-jeg vil-jeg vil, derfor skal jeg få lov.

Og gjett hvem som har lært dem opp...

ShitDiddelyDo

Enig i alt du sier, og legger til for egen regning: Hun er en del av den generasjonen som skal gjøre akkurat som de vil. Jeg vil-jeg vil-jeg vil, derfor skal jeg få lov.

Og gjett hvem som har lært dem opp...

Jeg er usikker på hvem som har lært dem opp? Pressen?

Det er for øvrig ikke rart at Dagbladet lager storstilt skandalesak av det der. En avis som Dagbladet ville elsket å ha noe sånt rekende rundt i uniform. De hadde visst hvem de skulle ringe for tips.;)

Jeg er usikker på hvem som har lært dem opp? Pressen?

Det er for øvrig ikke rart at Dagbladet lager storstilt skandalesak av det der. En avis som Dagbladet ville elsket å ha noe sånt rekende rundt i uniform. De hadde visst hvem de skulle ringe for tips.;)

Nei, foreldrene.

Det kommer en uspiselig generasjon nå som består av mennesker som tror resten av verden er til for å please dem. De skal gjøre som de vil, når de vil det.

Vil ikke innrette seg etter samfunnet forøvrig, vil ha det "på sin måte". Det individuelle foran gruppa, meg og mine behov først, dernest og så igjen.

Denne dama er ikke unik, dessverre.

Annonse

Hva har det med saken å gjøre om hun er pen eller ikke eller hva hun evt. selv mener om den saken?

Det er jo ikk dét saken dreier seg om, så her tror jeg dessverre du har forstått like lite som damen.

Hehe jeg tenkte det samme da jeg leste innlegget.

Gjest litt av et forbilde for fjortiser som vil være glammiser

Haha jeg tenkte meg det var henne før jeg klikket på linken!

Det som gjøre henne stygg er den overdrevne sminken.

Hun har veldig dårlig hud, sikkert pga for mye sminkebruk og hard livsførsel.

Står der og prøver å se deilig ut, men ser bare billig ut og slett ikke pen.

Hva har det med saken å gjøre om hun er pen eller ikke eller hva hun evt. selv mener om den saken?

Det er jo ikk dét saken dreier seg om, så her tror jeg dessverre du har forstått like lite som damen.

Jeg så ikke videoklippet før jeg svarte, men ser nå at hun sier at hun tror hun ikke kom inn fordi hun er for pen og det er vel det trådstarter sikter til.

Denne Cathrine Aschim har i hvert fall ikke skjønt stort. Jeg har et par venninner i politiet og de er relativt mye penere enn henne, så graden av penhet er nok ikke årsaken her.

Gjest Elextra

Jeg så ikke videoklippet før jeg svarte, men ser nå at hun sier at hun tror hun ikke kom inn fordi hun er for pen og det er vel det trådstarter sikter til.

Denne Cathrine Aschim har i hvert fall ikke skjønt stort. Jeg har et par venninner i politiet og de er relativt mye penere enn henne, så graden av penhet er nok ikke årsaken her.

Aha, jeg så ikke på noen video, nei.

Men som det fremgår i artikkelen er hennes fortid som glamourmodell trukket frem i vurderingen, men det vites ikke om den er tillagt avgjørende vekt.

Men som det fremgår i artikkelen er hennes fortid som glamourmodell trukket frem i vurderingen, men det vites ikke om den er tillagt avgjørende vekt.

Nei men jeg skjønner godt at hennes fortid som glamourmodell har noe å si. Hun sier at hun har fysikken og de nødvendige karakterene til å komme inn, men har tydeligvis ikke skjønt hva som er poenget med intervjuet. Veldig mange kandidater har fysikken og karakterene.

I politiyrket bør de ha et minstekrav til moral. Om glamourmodeller begynner i et politiyrke så vil mange enten bevisst eller ubevisst miste respekten for de som er i yrket og dermed ta lover og regler mindre på alvor.

Annonse

Gjest Elextra

Kikket på videoklippet nå, og konstanterte at jenta virker stokk dum :/.

Veldig glad hun ikke slipper inn i politiet, og det har ingen ting med tidligere karriere eller utseende å gjøre.

Hvis man ønsker å bli politi el.likn, må man tenke på det tidlig og unngå endel type bommerter. At man må ha feilfritt rulleblad er en ting, men det er også andre typer ting som kan være uheldig å ha på "rullebladet". Ingen har "rett til" å bli politi uansett sin erfaringsbakgrunn.

Tanken er rystende.

Enig med deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...