Gå til innhold

Feministenes sanne jeg

Anbefalte innlegg

Gjest deaf forever

Nei, jeg så ikke innslaget, og har ikke påstått at jeg har gjort det heller.

Poenget er dog at hvis noen sier "du kan bli intervjuet, men regelen er du må ha på hijab" (eller badebukse, eller grønne vanter) ikke er tvang.

Hvis personen da ikke liker badebukser osv. så kan vedkommende nekte, eller forhandle om "reglene", eller gå med på å bruke badebukser fordi de synes det de har å SI er viktigere enn hvordan de kler seg. Selv om de ikke liker badebukser.

Med vennlig hilsen

''Nei, jeg så ikke innslaget''

Det er kanskje lurt å sette seg inn i tingene før man uttaler seg?

Fortsetter under...

Poenget er dog at hvis noen sier "du kan bli intervjuet, men regelen er du må ha på hijab" (eller badebukse, eller grønne vanter) ikke er tvang.

Hvis personen da ikke liker badebukser osv. så kan vedkommende nekte, eller forhandle om "reglene", eller gå med på å bruke badebukser fordi de synes det de har å SI er viktigere enn hvordan de kler seg. Selv om de ikke liker badebukser.

Med vennlig hilsen

Du burde se innslaget før du går videre i denne tråden.

ShitDiddelyDo

Med vennlig hilsen

Du burde se innslaget. Det skal godt gjøres å se det uten å se hvordan Aurdal driter seg ut. Hadde det kun vært snakk om å dra på seg hijaben for å vise respekt i landet hun trodde hun skulle figurere på tv, så greit nok, men hun lot det gå til et Monty Python-nivå der hun til slutt satt bak et laken eller noe sånt.

Selv intervjueren var sjokkert over hvor langt de klarte å dra det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...