Gå til innhold

På'n igjen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen måneder med nedtrapping og avslutning av noen medisiner går ikke alt som det skal. Jeg var så sikker på at nå skulle jeg greie det, med den gang ei.

Enda ett nederlag. Og deprimert men vet ikke hvorfor. Forstår ingenting, forstår ikke meg selv, og alt er kaos. Vil bare rømme, forsvinne, bli borte, slippe og ha det vondt.

Ikke slik som nå hvor jeg har vondt både psykisk og fysisk. Det har nok gått for langt, men hadde vett til og ta kontakt med pysologen i går. Ny runde med medisiner eller evnt innleggelse eller ECT. Men jeg valgte medisin. Fått ett nytt slag som heter Lamictal. Kan noen fortelle meg om bivirkninger, erfaringer osv..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ofte slik det går om en slutter med medisin mot de råd som står i veilederen for enkelte lidelser.

Lamictal er det skrevet masse om her på DOL. Du vil finne dette ved å bruke søkfunksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...