Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt armstrømper uten tommel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest KaisaStina

Jeg tror de har på Lene V

Jeg har vært og spurt i sytten butikken tror jeg. De eneste jeg har funnet har vært med tommen. Men det hjelper jo å søke når jeg vet at de heter pulsvarmere. Men er ikke pulsvarmere mye kortere.

Gjest Detaljer

Jeg på min side har aldri sett pulsvarmere med tommel.. Eller mener du *hull til tommel*? (Antakelig ikke, siden dette vil være lett å sy igjen. :-)

Så noen fine i dag, på en butikk som heter Detaljer på Lambertseter Senter i Oslo. Men det hjelper kanskje ikke deg.

Annonse

Jeg har vært og spurt i sytten butikken tror jeg. De eneste jeg har funnet har vært med tommen. Men det hjelper jo å søke når jeg vet at de heter pulsvarmere. Men er ikke pulsvarmere mye kortere.

Jeg var sammen med noen som kjøpte her om dagen og er nesten sikker på at det var LeneV siden alle andre klesforretninger har gått konk her.

Gjest KaisaStina

Jeg på min side har aldri sett pulsvarmere med tommel.. Eller mener du *hull til tommel*? (Antakelig ikke, siden dette vil være lett å sy igjen. :-)

Så noen fine i dag, på en butikk som heter Detaljer på Lambertseter Senter i Oslo. Men det hjelper kanskje ikke deg.

Jeg mener en slags vante på pulsvarmeren. Men jeg får dra til Lambertseter å se, hvis jeg ikke finner noe mer sentralt.

Gjest KaisaStina

Jeg var sammen med noen som kjøpte her om dagen og er nesten sikker på at det var LeneV siden alle andre klesforretninger har gått konk her.

Kanskje de har fått det inn her. Rart om jeg har oversett Lene V blant de ørten butikkene jeg har vært innom. Spørsmålet er jo om det er tommel på dem eller ikke? eller så får jeg gjøre som noen sa her, bruke leggvarmere istedenfor.

Kanskje de har fått det inn her. Rart om jeg har oversett Lene V blant de ørten butikkene jeg har vært innom. Spørsmålet er jo om det er tommel på dem eller ikke? eller så får jeg gjøre som noen sa her, bruke leggvarmere istedenfor.

Ikke tommel på dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...