Gå til innhold

Går ikke tiden fort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hulkert

14

• Katt-ja

14

• morsan

3

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Det var ikke ironi..

Jeg mener bare du tar helt feil, men så sant du trives i ditt eget liv, så er det revnende likegyldig om du blir enig med oss eller ikke :-p

Det var veldig ovenfra-og-ned, uten noe særlig humor og kommentert til en annen _om_ meg og ikke til meg - derfor synes jeg det var en litt trasig kommentar.

Som barn var verden ny og magisk. Når man blir eldre blir alle illusjoner brutt og realitetene trivielle. Hvis du hadde kopiert din barndoms sommer, gjentatt hvert sekund som det mennesket du er i dag, er det ikke da en fare for at du hadde kjedet deg?

''Hvis du hadde kopiert din barndoms sommer, gjentatt hvert sekund som det mennesket du er i dag, er det ikke da en fare for at du hadde kjedet deg?''

Kanskje hvis det var _hver_ sommer - men én hel slik sommer hadde vært herlig. Uansett om du nå tror meg eller ikke.

Det var veldig ovenfra-og-ned, uten noe særlig humor og kommentert til en annen _om_ meg og ikke til meg - derfor synes jeg det var en litt trasig kommentar.

Det var ikke ment slik. Du gir faktisk inntrykk av å være flink til å nyte øyeblikket og er kanskje av de menneskene som i sin grunntilstand (uten stimuli) føler seg bra, og det skal du være veldig glad for :-)

Men nå tror jeg min lille dol-raptus er over. Hvis jeg blir sittende for mye her inne, og jeg kan kaste bort MYE tid når jeg først setter i gang med noe som dette, da føler jeg i hvert fall at tida bare forsvinner fra meg..

Ha det bra! :-)

Tid er relativt (egentlig finnes ikke tid..). Da du var 10 år, var ett år en hel tidel av livet ditt. Etter hvert som du blir eldre, vil et nytt år utgjøre en forholdsmessig mindre del av livet ditt. Det kan også være du blir utsatt for færre og færre nye inntrykk. (Det kan også være du begynner å bli treigere i hodet:-p )

Hehe, tregere i hodet er jeg garantert :-). Det siste året har ihvertfall gått mye raskere enn de forrige av en eller annen grunn. Vet ikke at jeg har gjort noe spesielt heller. Begynner nok å bli gammel (

''Jeg tror jeg skal la juletreet stå året rundt nå, rekker jo snart ikke annet enn å hugge juletre...:-). ''

Du spøker vel, men jeg har gjort lignende tanker når det gjelder dekksifte på bil. Det føles jo som jeg gjør det omtrent i ett sett - det må da være mulig å finne noen dekk som gjør skifte overflødig?

Jeg spøker :-). Det er visst noe som heter for helårsdekk?

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Det var ikke ment slik. Du gir faktisk inntrykk av å være flink til å nyte øyeblikket og er kanskje av de menneskene som i sin grunntilstand (uten stimuli) føler seg bra, og det skal du være veldig glad for :-)

Men nå tror jeg min lille dol-raptus er over. Hvis jeg blir sittende for mye her inne, og jeg kan kaste bort MYE tid når jeg først setter i gang med noe som dette, da føler jeg i hvert fall at tida bare forsvinner fra meg..

Hvor leser du at hun ikke får stimuli ?

Hehe, tregere i hodet er jeg garantert :-). Det siste året har ihvertfall gått mye raskere enn de forrige av en eller annen grunn. Vet ikke at jeg har gjort noe spesielt heller. Begynner nok å bli gammel (

Godt mulig det lureste er å ikke tenke på det :-p

Hvor leser du at hun ikke får stimuli ?

Hvor leser du at jeg leser at hun ikke får stimuli? :-p

Hvis du bare lener deg tilbake, lukker øynene, slutter å tenke og planlegge, og bare kjenner etter, hvordan føles det? Noen vil smile og kjenne velbehag. Katt-ja virker å være en av de, og det gjør henne heldigere enn de som ikke gjør det :-)

Ok, da dropper jeg furtingen ;-)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Hvor leser du at jeg leser at hun ikke får stimuli? :-p

Hvis du bare lener deg tilbake, lukker øynene, slutter å tenke og planlegge, og bare kjenner etter, hvordan føles det? Noen vil smile og kjenne velbehag. Katt-ja virker å være en av de, og det gjør henne heldigere enn de som ikke gjør det :-)

''Hvis du bare lener deg tilbake, lukker øynene, slutter å tenke og planlegge, og bare kjenner etter, hvordan føles det?''

Uro og dårlig samvittighet dessverre;-)

Jeg må vekk fra jobb og hjem for å kunne greie få til det der.

Ikke at jeg ikke greier å sitte på rævva for det gjør jeg jo, men det er ikke uten å tenke på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å sitte stille. Jeg har alltid en slags uro inni meg :-) Også når jeg doler, for jeg føler jeg burde brukt tiden på noe annet. Noe mer nyttig. Det er jo alltid noe å gjøre. Kall det gjerne selvplaging :-)

''Hvis du bare lener deg tilbake, lukker øynene, slutter å tenke og planlegge, og bare kjenner etter, hvordan føles det?''

Uro og dårlig samvittighet dessverre;-)

Jeg må vekk fra jobb og hjem for å kunne greie få til det der.

Ikke at jeg ikke greier å sitte på rævva for det gjør jeg jo, men det er ikke uten å tenke på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig med å sitte stille. Jeg har alltid en slags uro inni meg :-) Også når jeg doler, for jeg føler jeg burde brukt tiden på noe annet. Noe mer nyttig. Det er jo alltid noe å gjøre. Kall det gjerne selvplaging :-)

Jeg må i hvert fall kutte dolinga nå..

Hadetbra:-)

Gjest Elextra

Jepp... har nå hatt tre fridager som har gått utrolig kjapt. Jobbehelga som står foran meg nå derimot, den kommer til å gå saaaakte...

''Jobbehelga som står foran meg nå derimot, den kommer til å gå saaaakte...''

Jeg synes det er underlig hvor mye oftere det er mandager enn fredager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...