Gå til innhold

Har du sett denne filmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest simbaen

Se heller Troll-filmen til Otto. Den ser litt artig ut, og hvis den viser seg å være no-no tror jeg hun trenger store mengder vin og en hunk i tillegg.

(Men mindre mannen var et troll).

Hehe! Jeg får høre med henne om troll er av interesse. Tror bare jeg har lest at den har fått litt varierende kritikk...

ShitDiddelyDo

Hehe! Jeg får høre med henne om troll er av interesse. Tror bare jeg har lest at den har fått litt varierende kritikk...

Den typen filmer får nok ganske variert kritikk, men du ser sannsynligvis om det er en film for deg ved å se traileren. Tror forresten den har fått rundt 10 femmere og seksere. Plakaten er full av gode terninger.

Spinal Tap er (utrolig nok) heller ikke noe for alle, og dette er i den genren.

Den er vel litt samme type film som "Mars og Venus" filmen med Pia Tjelta som gikk for noen år siden. Husker jeg så denne filmen med ei venninna som akkurat var blii separert. Hun kjente seg veldig igjen i filmen og digget den.

Tror denne type film kan gi folk som ikke får til kjærlighetslivet sitt helt, forståelse og støtte. Ikke minst håp :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...