Gå til innhold

Riktig kosthold ved trening

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fra en nettavis

Wow. En fornuftig artikkel i en nettavis. Det er nesten ikke til å fatte.

Mer av det der i de største avisene og folk hadde kanskje tatt til vett.

Ja jeg er enig med deg. Forholder meg selv til en sånn type kosthold og føler meg veldig frisk og opplagt.

Men det er jo veldig mange forskjellige synspunkter på sammensetning av kosthold for tiden.

ShitDiddelyDo

Ja jeg er enig med deg. Forholder meg selv til en sånn type kosthold og føler meg veldig frisk og opplagt.

Men det er jo veldig mange forskjellige synspunkter på sammensetning av kosthold for tiden.

Ja, avisene er fulle av ulike teorier fra ymse karakterer, men jeg for min del tror ikke man finner et mer troverdig menneske i Norge på dette området enn Jorunn Sundgot-Borgen.

Ikke forsøker hun å selge et produkt (eller seg selv) heller, sånn tilfellet er med omtrent alle de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...