Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde glatt tatt håret til Sarah jessica Parker også - gjerne mer fluffy enn det bildet du la fram! :-)

Og jeg som trodde Kaci-frisyren avr noe som taltalte fru morsan, hehe. Du er ikke så stram som jeg tror, bare innrøm det;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

25

• Colette

13

• tonie

6

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og jeg som trodde Kaci-frisyren avr noe som taltalte fru morsan, hehe. Du er ikke så stram som jeg tror, bare innrøm det;)

Stram? Moi? ;-)

Skrevet

''Og jeg har hårtypen og lengden men mangler fargen:)''

Det vet jeg:-) Men det er enkelt og gjøre noe med:-)

Jeg har ikke lyst:) Det må bli en toniefarget variant. Jeg tror det kan bli ganske bra:)

Skrevet

Nettopp! Godt du holder meg våken, for jeg skal hente en 18-årig sønn kl 02.00 :-) Hår er en fin ting å diskutere akkurat nå, føler jeg.. Verdenskatasrofer får vente til i morgen ;-)

*S* Men nå får du holde deg våken på egenhånd, for nå er det bysselalle for morsan :-)

Skrevet

Stram? Moi? ;-)

Jeg ser deg for meg som en høyredame med marineblå, små drakter og pen og prakisk frisyre, og absolutt ikke som et bustetroll! Må jeg endre på mitt verdensbilde, er det sånn det er....?

Skrevet

*S* Men nå får du holde deg våken på egenhånd, for nå er det bysselalle for morsan :-)

Pingle! OK, da - nattinatt :-)

Skrevet

Hmpf, det er sånn cirka slik jeg ser ut nå.. Klarte å sovne på sofaen etter hårvask tidligere i kveld og må nok vaske det i morgen også, ja :-/ Slitsomt...

*he he*Du får investere i mer balsam :-)

Tips: Mens du står i dusjen og har balsam i håret: Gre gjennom det med en afrokam. Skyll ut balsam uten å 'rote det til'. Etterpå tørk forsiktig og la tørke - uten noe mer børsting. Gre evt ut med fingrene.

Kanskje du får mindre frizz da? :-)

Skrevet

Jeg ser deg for meg som en høyredame med marineblå, små drakter og pen og prakisk frisyre, og absolutt ikke som et bustetroll! Må jeg endre på mitt verdensbilde, er det sånn det er....?

What?! *he he

Ja, du har virkelig feil! :-)

Gjest Vizzvazz
Skrevet

*he he* Jeg innrømmer glatt at jeg aldri haar lagt merke til ørene hennnes:-)

For mange år siden på dol var det noen som la ut et bilde av Eli Hagen der man hadde photoshoppet inn en mye mer moderne og nett frisyre. Det var egentlig sjokkerende å se, for jeg synes ikke hun så bedre ut med det. Det er akkurat som om det voldsomme håret trekker oppmerksomheten bort fra ansiktet, og det viste seg dessverre å være en fordel.

(uff føler meg litt slem nå, men satser på at hun ikke er på dol. Dessuten har hun vel tenkt å beholde det høye håret uansett! *S*)

Kanskje det er derfor hun har det store håret for å ta oppmerksomheten vekk fra de store ørene :D Unger ser jo detaljer som andre ikke ser... Makan :D Og fra barn og fulle folk får man høre det.

Skrevet

Skulle også gjerne hatt hennes hår. :-)

Men litt heldig er jeg, for mitt er faktisk litt i samme stilen. Hun er faktisk en av dem som jeg har blitt spurt om jeg er i familie med, med tanke på en gammel tråd her inne. :-)

Så det eneste jeg kunne ønske, var litt mer av fylden. Spesielt nå som jeg nettopp er ferdig med en ammeperiode og håret er litt vel tynt...

Skrevet

Sånn litt på siden: Hvordan i all verden har hun greid å holde det håret pent på sine turer i ødemarka????

Hun har helt nydelig hår, imponerende langt og utrolig flott - på ei flott dame!

Jeg har også krøller, men slett ikke så langt og så fyldig, så om jeg kunne valgt fullstendig fritt fra alle hyller, ville jeg nok hatt noe som var kort, stritt og lyst. He-he.

Skrevet

Sånn litt på siden: Hvordan i all verden har hun greid å holde det håret pent på sine turer i ødemarka????

Hun har helt nydelig hår, imponerende langt og utrolig flott - på ei flott dame!

Jeg har også krøller, men slett ikke så langt og så fyldig, så om jeg kunne valgt fullstendig fritt fra alle hyller, ville jeg nok hatt noe som var kort, stritt og lyst. He-he.

Hun fletter det. :-)

Skrevet

Hun fletter det. :-)

Ja, det må hun definitivt, men hvordan holder man så mye hår høvelig rent på slike turer?

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det må hun definitivt, men hvordan holder man så mye hår høvelig rent på slike turer?

Spørs om det er så rent på slutten;-)

Skrevet

Spørs om det er så rent på slutten;-)

Kanskje det, gitt. Jeg vil bare tro at om man lar så mye hår bli altfor skittent, blir det nesten en umulig oppgave å få det rent igjen. Kanskje det finnes noe i pulverform, hva vet vel jeg som ikke er på ekspedisjoner særlig ofte?! :-)

Skrevet

Hun kler også håret sitt veldig godt, har litt rampejentelook.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...