Gjest Tertt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser etter en utleieleilighet på Finn og festet meg ved en annonse. Det var en stor leilighet på beste vestkant til en ganske så rimelig pris. alt inkludert Jeg ringte dit for å høre mer, og fikk høre følgende. De leide ut leiligheten billig fordi en sykepleier skulle bruke ett av rommene til kontor noen timer i uka.Kanskje hun tok i mot klienter også, hva vet jeg. Hvis jeg da hadde leid den leiligheten , hadde jeg da leid denne leiligheten alene eller blir det et bofelleskap? Hva sier jussen? Og hvordan stiller det seg juridisk til en slik boform? Hvis jeg hadde slått til på dette ( som jeg kanskje hadde gjort hvis jeg var tyve år og naiv) hadde jeg kunnet kreve en kontrakt over hvor mange timer denne sykepleieren skulle bruke leiligheten? Er dette en vanlig boløsning? Syntes det var litt mistenkelig at det ikke sto i selve annonsen at dette var haken ved det hele. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355687-hva-slags-boformopplegg-er-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.