Gå til innhold

vil ikke være sint

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Jeg har blitt så irritabel,og fri for tålmodighet når det gjelder sønnen min.Føler meg som en kjefte mamma! Og liker ikke meg selv sånn. Jeg sliter med angst og depresjon,tar medisiner for dette og venter på samtaleterapi. Føler meg forbannet på hele verden mens jeg egentlig er forbannet på psykiatrien,at ting ska ta så sykt lang tid! Når man ikke føler at man klarer å vente! Kveles. Raser! Kveldene er jævlige,og føler jeg virkelig mister kontrollen over meg selv. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Humøret varierer mellom bunnløs sorg,engstelse og raseri. SLITEN! Kom til å kutte meg med en kniv hær om dagen. Bare for å få tankene over på noe annet enn smerten jeg føler i hjertet. Og i ettertid sliter jeg med skam over dette,og frykt for hva jeg ellers kan finne på når jeg mister kontrollen. Skal det være sånn at man pent bare må vente på hjelp når man føler seg så ille?

Gjest prøv da vel
Skrevet

Det som kan hjelpe meg litt hvis jeg har mye følelser som bobler er å ta meg ut skikkelig fysisk. Vet ikke om du kan prøve det mens du venter jeg?

Sool1365380740
Skrevet

Det som kan hjelpe meg litt hvis jeg har mye følelser som bobler er å ta meg ut skikkelig fysisk. Vet ikke om du kan prøve det mens du venter jeg?

kjenner samtidig at jeg ikke orker...alt er et slit.Null energi.Bare eksisterer.... Men skal sparke meg selv i ræva å prøve å ta meg sammen hær

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...