Gå til innhold

Vonde knær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg sliter med vonde knær. Tenkte det var slitasje. Har nettopp tatt røngten men der var det ingen slitasje ifølge bildene. Men så var det noen som sa at jeg måtte ta slitasjerøngten for å finne ut mer. Stemmer det? For noe må det jo være. Verker ikke i knær f.eks når jeg trener for gøy liksom...

Gjest fritjoff
Skrevet

slitasje er vanskelig å finne ut av, men det er iskkert lurt å diskutere det med legen din.

tror du får flere svar om du poster dette på en forum som er mer relevant.....

Skrevet

slitasje er vanskelig å finne ut av, men det er iskkert lurt å diskutere det med legen din.

tror du får flere svar om du poster dette på en forum som er mer relevant.....

Neida, det er riktig forum. I følge min tidligere faslege er mitt vonde kne bare noe psykisk. At jeg i perioder ikke klarer å gå, er bare fordi jeg ikke gidder å jobbe og vil ha trygd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...