Gå til innhold

Tenkte å prøve institusjonsbehandling...

Anbefalte innlegg

Gjest girl 31
Skrevet

Min nye behandler foreslo en alkoholklinikk... Samtidig har jeg spisevegring. Får dødsangst av å spise. Å i bunnen av alt er det trolig alle traumene i livet mitt jeg ikke takler. Har nogenlunde kontroll på alkoholen. Sklir ut et par ganger i måneden, der jeg kan drikke 3-4 kvelder på rad. Men det er langt bedre enn før da jeg drakk hver kveld i to år uten stopp.

Sliter med å finne mål, noe å leve for som engasjerer meg. Finnes det noen institusjoner som tenker mer helhetlig enn kun alkohol eller kun spiseforstyrrelser? Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag? Vil komme meg videre.

Noen som har opplevd å få et tilpasset opplegg på psykiatrisk? Som regel blir alle dratt under samme kam der, og det hjelper ikke meg.

Må innrømme at jeg er ekstremt rastløs og lite utholden. Så jeg trenger et sted med mye aktivitet og et opplegg som virkelig funker. På psykiatrisk blir jeg bare provosert over pleiere som er mer opptatt av å strikke, se på fotball og skravle med hverandre i stedet for å ta seg av pasientene. Å behandlere som ikke snakker norsk. På avrusning var det som å bli puttet i et glassbur. Så knapt de som jobbet der. Behandleren min som presenterte seg først etter fire dager var en fnisete ung blondine. Spy! Hører til helse Midt.

Gjest En tanke
Skrevet

''Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag?''

Det skjer ihvertfall ting på modum, ingen som sitter å strikker. De tar sitt arbeid veldig seriøst, og de tar deg på alvor. (litt for mye på alvor, ikke alt er traume)

Skrevet

''Tenkt litt på traumeavdelinge ved Modum bad.... Men slik jeg har forstått er det delte meninger om den behandlingen... Noen forslag?''

Det skjer ihvertfall ting på modum, ingen som sitter å strikker. De tar sitt arbeid veldig seriøst, og de tar deg på alvor. (litt for mye på alvor, ikke alt er traume)

Har du vært der selv?

Skrevet

Jepp.

Kan du fortelle meg hvilken behandling du tok og hvilken nytte du hadde av det? Har lest om Modum bad på hjemmesiden, men vil jeg høre andres erfaringer...

Gjest En tanke
Skrevet

Kan du fortelle meg hvilken behandling du tok og hvilken nytte du hadde av det? Har lest om Modum bad på hjemmesiden, men vil jeg høre andres erfaringer...

Det vil jeg ikke, beklager. Håper du finner noen andre som kan fortelle om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...