Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nesten ikke gardiner, men jeg ville hengt pensiden inn, ja.

Men dersom det var et rom der gardinene var både mye trukket for OG synlige fra utsiden, ville jg nok valgt gjennomfargede eller forede gardiner, fremfor slike som har en 'stygg bakside'.

Fortsetter under...

Skrevet

Nå har jeg nesten ikke gardiner, men jeg ville hengt pensiden inn, ja.

Men dersom det var et rom der gardinene var både mye trukket for OG synlige fra utsiden, ville jg nok valgt gjennomfargede eller forede gardiner, fremfor slike som har en 'stygg bakside'.

Men det hadde de ikke og jeg ville ha gardiner NÅ ;o)

Skrevet

Men det hadde de ikke og jeg ville ha gardiner NÅ ;o)

Uansett: Pensiden inn :-)

Har aldri hørt noen engang vurdere å gjøre det på en annen måte :-)

Skrevet

Uansett: Pensiden inn :-)

Har aldri hørt noen engang vurdere å gjøre det på en annen måte :-)

Vi har diskutert det før og skjønner du og fant ut at dol var stedet å spørre :o)

Skrevet

Vi har diskutert det før og skjønner du og fant ut at dol var stedet å spørre :o)

*S* Du har jo fått unison tilbakemelding, ser jeg :-)

Skrevet

*S* Du har jo fått unison tilbakemelding, ser jeg :-)

Ja, det har jeg visst. Men før har jeg bodd høyere i etasjen og ikke hatt folk som går på utsiden av vinduet og ser rett inn. Utrivelig med nye naboer som man ikke kjenner som kan se deg i pysjen og i innetøy, det er ikke akkurat slik at jeg pynter meg for å gå ut inn på kjøkkenet.

Annonse

Skrevet

Ja, det har jeg visst. Men før har jeg bodd høyere i etasjen og ikke hatt folk som går på utsiden av vinduet og ser rett inn. Utrivelig med nye naboer som man ikke kjenner som kan se deg i pysjen og i innetøy, det er ikke akkurat slik at jeg pynter meg for å gå ut inn på kjøkkenet.

Det er jeg enig med deg i! Gjelder forsåvidt gamle naboer også *he he*

Skrevet

Nå sa ikke jeg det sånn da..duh! ;p

Det jeg sa var at siden jeg bor i første (og har gjort det mange ganger før også) føler jeg at jeg (ikke du! ;)) må ha gardiner som er like på begge sider, hvis ikke ser vinduene mine så corny ut fra utsida..Særlig når det er pynta med telys og sånn i tillegg. Og at jeg engang hang et par gardiner med pensiden ut, fordi de var i et rom der de syntes jævlig godt fra gata, og ikke noe særlig fra inne. Til jeg bytta dem med noen som var makne på begge sider.

:)

Skrevet

Det jeg sa var at siden jeg bor i første (og har gjort det mange ganger før også) føler jeg at jeg (ikke du! ;)) må ha gardiner som er like på begge sider, hvis ikke ser vinduene mine så corny ut fra utsida..Særlig når det er pynta med telys og sånn i tillegg. Og at jeg engang hang et par gardiner med pensiden ut, fordi de var i et rom der de syntes jævlig godt fra gata, og ikke noe særlig fra inne. Til jeg bytta dem med noen som var makne på begge sider.

Det var jo ikke sånn at vi kranglet da, men lurte.

Forresten så virket plutselig kjøkkenbenken min i dag, helt sprøtt, jeg bare trykket på knappen og så virket den. Jeg har ikke mekka altså

Skrevet

Det var jo ikke sånn at vi kranglet da, men lurte.

Forresten så virket plutselig kjøkkenbenken min i dag, helt sprøtt, jeg bare trykket på knappen og så virket den. Jeg har ikke mekka altså

Jøss! Men det var da flott! :) Eller typisk..kanskje den bare har et kort sånn virke-rykk, sånn at reperatørene skal tro at det ikke er noe galt med den! ;)

Neida, ingen gardinkrangel, vil bare ikke fremstå som noen gardingærning når det ikke var sånn jeg sa ddet..;p diine ble forresten kjempefine!

Skrevet

Jøss! Men det var da flott! :) Eller typisk..kanskje den bare har et kort sånn virke-rykk, sånn at reperatørene skal tro at det ikke er noe galt med den! ;)

Neida, ingen gardinkrangel, vil bare ikke fremstå som noen gardingærning når det ikke var sånn jeg sa ddet..;p diine ble forresten kjempefine!

Tror ikke noen tror du er noen gardingærning, men det ser ikke pent ut utenifra. Men inne ble det fint og jeg har ikke sluppet ut kattene engang, et renn hos nye naboen i dag. Kanskje de flytter inne.

Tenkte kanskje J. ville male der han bare hadde malt en gang, jeg skulle jo si ifra når benken var i orden. Jeg har ikke avbestilt reperatør. Nå lekker det på badet isteden.

Skrevet

reparatør ja.

Skrevet

LOL, ja dette hørtes jo mye mer fornuftig ut enn slik jeg så for meg diskusjonen dere imellom :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...