Gå til innhold

Overformynderiet og Hjelpeverge?

Gjest UPF58,ja det er meg igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest UPF58,ja det er meg igjen!
Skrevet

Siden jeg har en uføretrygd på 300 000 og har en liten formue,ønsker jeg å sikre meg mot fremtidige maniske perioder med stort pengeforbruk.

Er en hjelpeverge å anbefale om man føler seg meget dårlig i mist 8 av årets 12 mnd?Er senngeliggende i minst halve året,og sover stort sett minst 10-12 timer i døgnet og gjerne på dagen også.

Lurer også på om jeg har en for lav dose Citalopram på bare 20 mg.Kan jeg selv godt øke denne til 30-40 mg uten å måtte kontakte lege?

Isolerer meg selv i lange perioder,og føler ikke for å være sosial siden jeg mangler en god del tenner.Er ikke noe god på hverken renhold,rydding elle personlig hygiene.

Handler mat maks 2-3 dager i uka,så jeg kan gå i opptil 4 dager i strek uten å snakke med en levende sjel.Katta mi svarer aldri,

hu er ganske egen sånn.

Siden jeg er ganske sjuk nå,kan jeg øke dosen litt? Tenkte på 30 mg?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hjelpeverge kan være en god løsning.

Som bipolar I skal du ikke øke Cipramil uten å snakke med legen din.

Gjest UPF58,ja det er meg igjen.
Skrevet

Hjelpeverge kan være en god løsning.

Som bipolar I skal du ikke øke Cipramil uten å snakke med legen din.

Hvordan vet du at jeg er bipolar 1 og ikke har en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som ande leger påstår at jeg har?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan vet du at jeg er bipolar 1 og ikke har en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som ande leger påstår at jeg har?

Jeg leste innlegget ditt slik at du har hatt tidligere manier. I så fall har du BP I.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...