Gå til innhold

urinveisinfeksjon


Gjest Webmaster / Teknisk Støtte

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster / Teknisk Støtte

Dette innlegget er flyttet for -Mie

Hei!

Har nettopp fått u.infeksjon igjen ( har hatt dette

hyppig siden jeg fødte mitt andre barn i oktober

99). Jeg har nå fått penicillin (imacillin). Fikk også

Hiprex for å forebygge. Jeg har siden i går

(lørdag), fått en forferdelig svie/kløe i skrittet. Hva

er dette? Er det en reaksjon på medisinen eller

hva? Lurer også på hvorfor jeg får så ofte

urinveisinfeksjon nå etter fødselen. Jeg har ikke

vært plaget med dette tidligere. Og jeg er heller

ikke noe urenslig eller overrenslig, visst dette kan

være til hjelp :-)

Hilsen

- Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kulseng-Hanssen

Svie kløe i skrittet kan være en soppinfeksjon som blomstrer etter antibiotica. Allergi pga. antibiotica pleier å være over hele kroppen. Kontakt din lege dersom du fortsatt er plaget. Hvorfor du hyppigere får infeksjon etter fødsel kan neppe noen svare på. Men vi ser ofte at flere urinveieinfeksjoner følger etter hverandre. Hiprex kan nok i noen tilfelle være gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest sandra anita

Svie kløe i skrittet kan være en soppinfeksjon som blomstrer etter antibiotica. Allergi pga. antibiotica pleier å være over hele kroppen. Kontakt din lege dersom du fortsatt er plaget. Hvorfor du hyppigere får infeksjon etter fødsel kan neppe noen svare på. Men vi ser ofte at flere urinveieinfeksjoner følger etter hverandre. Hiprex kan nok i noen tilfelle være gunstig.

Hei

Jeg hadde en urinveisinfeksjon som nesten gikk helt opp i nyrene, jeg ble behandlet i 4 dager paa sykehus med antibiotika, deretter fortsatte jeg kuren hjemme i to uker. Jeg var virkelig syk, men naa (to uker senere) er alt bedre bortsett fra at jeg noen ganger kjenner kloe i underlivet og en viss svie (ikke sterk) naa og da naar jeg urinerer. Er dette pga min tidligere infeksjon, eller kan jeg ha faatt en ny en? Er jeg mer utsatt for enn andre for en evt ny infeksjon. Jeg er svaert hygienisk og passer paa aa drikke mye vann. Hva burde jeg gjore?

Takk for svar!

Sandra Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...