Gå til innhold

Er det dumt å skifte ut kona med datteren

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

på julebord?

Saken er den at all morroa skjer på samme dag. Typisk! Jeg har meldt meg på julebordet til mannen min. Så får jeg invitasjon til jentefest som jeg har mer lyst til å være med på, men måtte takke nei til.

Vi pleier ikke å ha julebord med jobben min, men en stor fest etter jul. Men i dag dukker det jammen opp en invitasjon til et slags julebord (velferdspenger som skal brukes) med avdelingen samme dag det også. Argh!

Dette vil jeg ikke gå glipp av, så nå har jeg sagt at han heller får ta med datteren sin og det var ok hvis hun vil.

Dette er et konsulentfirma hvor ingen kjenner hverandre. Noen ser man jo igjen hvert år, men ikke noe mer.Egentlig bare en middag på et hotell, ikke noe julebord som tar av på noen som helst måte. Bare pyntelige og skikkelige folk.

Er det greit å ta med datteren :-)

Si ja! ;o)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

5

• Mandolaika

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

''Dette er et konsulentfirma hvor ingen kjenner hverandre. Noen ser man jo igjen hvert år, men ikke noe mer.Egentlig bare en middag på et hotell, ikke noe julebord som tar av på noen som helst måte. Bare pyntelige og skikkelige folk. Er det greit å ta med datteren :-)

''

Helt ærlig høres dette ut som noe en 20-åring ville kjede seg ihjel på. Uansett hvor god mat det måtte være. Men hvis hun selv vil, så hvorfor ikke?

Øh, overhodet ikke, men det er han som argumeter med at gildet er betalt :-)

Har noen spurt jenta hva hun synes? Hvis hun vil er det jo flott, men argumentet kan ikke være at det er betalt. Hun må bare dra hvis hun virkelig har lyst, hvis hun heller vil det enn å finne på noe annet.

Det er utradisjonelt å ta med en 20-åring, men det er da sikkert 20-åringer ansatt i selskapet også? Så det er ikke så ille å ta henne med synes jeg, så lenge hun vil.

Annonse

Har noen spurt jenta hva hun synes? Hvis hun vil er det jo flott, men argumentet kan ikke være at det er betalt. Hun må bare dra hvis hun virkelig har lyst, hvis hun heller vil det enn å finne på noe annet.

Det er utradisjonelt å ta med en 20-åring, men det er da sikkert 20-åringer ansatt i selskapet også? Så det er ikke så ille å ta henne med synes jeg, så lenge hun vil.

"Har noen spurt jenta hva hun synes? Hvis hun vil er det jo flott, men argumentet kan ikke være at det er betalt."

Enig!

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har nettopp ringt henne og hun sa ja :-)

Gjest Nickløsheletiden

Da må det jo være greit.

Men de kan jo regne med at de andre tar dem for et par :-)

''Men de kan jo regne med at de andre tar dem for et par :-)''

Ikke sikkert han har noe imot å smykke seg med en ung og vakker "kone". Litt verre for henne ;-)

Jeg regner med at de som kjenner han igjen fra tidligere år vil tro det er ny kjæreste :-)

Misvisende overskrift! ;)

Forøvrig ville jeg synes det var mer naturlig å gå alene enn å ta med datter på julebord. At det er betalt har vel ikke stor betydning, med mindre man har veldig dårlig råd og sjelden har mulighet til et gratis måltid.

Har datter derimot veldig lyst ser jeg ikke noe veldig galt i at hun blir med heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...