Gå til innhold

Er det dumt å skifte ut kona med datteren

Anbefalte innlegg

Isj. Dette var da betydelig mindre spennende et det så ut av overskriften. Trodde det var en eller annens om skulle ta en Woody Allen og droppe kona til fordel for adoptivdatteren eller noe i de baner.

Det kunne blitt en bra tråd!

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Dorthe

5

• Mandolaika

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Isj. Dette var da betydelig mindre spennende et det så ut av overskriften. Trodde det var en eller annens om skulle ta en Woody Allen og droppe kona til fordel for adoptivdatteren eller noe i de baner.

Det kunne blitt en bra tråd!

Det var ikke med vilje, men det var ikke plass til hele overskriften, skjønner du ;-)

Vel, det blir i alle fall rom for misforståelser og stive smil hvis du treffer folkene en senere gang.... (Skal vi fortelle henne, tro....? Eller skal vi la være....)

*he he* Søsteren min ble en gang i slutten av tenårene tatt for å være min fars kone. Misforståelsen ble oppklart, men vi syntes jo det var litt komisk, da, ettersom han var nesten 50 år. :-)

Selv ble jeg på en jobbreise til Østen en gang tatt for å være kona til sjefen av han som tok imot oss på flyplassen. Jeg var da 30 år, og sjefen tidlig i 50-årene, så selv om det var stor aldersforskjell var det jo ikke like "horribelt" som når dama er tenåring.

Men litt komisk at han ikke automatisk tenkte at jeg også var der på jobb :-)

*he he* Søsteren min ble en gang i slutten av tenårene tatt for å være min fars kone. Misforståelsen ble oppklart, men vi syntes jo det var litt komisk, da, ettersom han var nesten 50 år. :-)

Selv ble jeg på en jobbreise til Østen en gang tatt for å være kona til sjefen av han som tok imot oss på flyplassen. Jeg var da 30 år, og sjefen tidlig i 50-årene, så selv om det var stor aldersforskjell var det jo ikke like "horribelt" som når dama er tenåring.

Men litt komisk at han ikke automatisk tenkte at jeg også var der på jobb :-)

''Men litt komisk at han ikke automatisk tenkte at jeg også var der på jobb :-)''

Lignende er det omtrent i Norge også. Min erfaring fra møtesammenmheng er at også her hilses det først på mannen i følget, i den tro han er sjefen, om man ikke vet bedre.

Annonse

''Men litt komisk at han ikke automatisk tenkte at jeg også var der på jobb :-)''

Lignende er det omtrent i Norge også. Min erfaring fra møtesammenmheng er at også her hilses det først på mannen i følget, i den tro han er sjefen, om man ikke vet bedre.

Ja, man tror at mannen er sjefen, evt at kvinnen er sekretæren. Men jeg har aldri blitt tatt for å være _kona_ i Norge, da. :-)

Han sjefen som var med på tur humret litt og syntes det var morsomt at vi ble omtalt som "Mr x and his wife", mens jeg tenkte i mitt stille sinn (men ikke turte å si - han var jo tross alt sjefen!) at det kunne vært verre - han kunne sagt "Mr X and his daughter" ;-) Han var jo tross alt på alder med min mor.

Har noen spurt jenta hva hun synes? Hvis hun vil er det jo flott, men argumentet kan ikke være at det er betalt. Hun må bare dra hvis hun virkelig har lyst, hvis hun heller vil det enn å finne på noe annet.

Det er utradisjonelt å ta med en 20-åring, men det er da sikkert 20-åringer ansatt i selskapet også? Så det er ikke så ille å ta henne med synes jeg, så lenge hun vil.

Enig

Gjest Nickløsheletiden

Ja, det må vel være greit.

Hadde det vært en middag hos noen venner av dere, ville jeg sagt nei.

Ellers var jo overskriften litt morsom, da... *he he*

Fikk ikke plass til hele overskriften :-)

Da er det bestemt. Hun synes det er ok og mannen synes det er ok og selvfølgelig er ikke dette noe jeg tvinger gjennom :-)

Annonse

''Hvis datteren vil, og så lenge mannen ikke har planer om å drikke seg fra sans og samling''

Det har jeg aldri sett han har gjort noen gang ;-)

Det høres jo bra ut :)

Jeg var med moren min på julebord med jobben hennes en gang. Hun advarte meg om at noen nok kom til å bli godt fulle, og det ble de :)

Jeg koste meg, og jeg tror hun satt pris på mitt selskap også. Hun drakk vel bare ett glass vin eller noe, jeg var 16-17 å og drakk ikke noen ting :)

Vi ble heller ikke så veldig lenge, men hadde en fin kveld.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...