Gå til innhold

Et lite livstegn fra meg..!


ScarTissue

Anbefalte innlegg

Hei allesammen!!

Nå er det sannelig lenge siden jeg har skrevet noe her.. Jeg finner desverre ikke tid til å være så aktiv her.. det skjer jo så utrolig mye her på skolen! Og det synes jeg faktisk er bare flott! ;)

Jeg har ikke fått sagt det enda, så jeg sier det nå..: Sør, DIXI, nico68, puseline, juni og lillemy/stepqueen! Det var veldig koselig å møte dere alle sammen! Håper det blir flere treff etterhvert! :))

Det går ganske bra for meg nå. Jeg har mine små turer ned av og til. men jeg klarer som regel å karre meg opp igjen.. eller ta på meg maskene..

Jeg har vært til samtale hos en psykiatrisk sykepleier her jeg bor nå. Jeg skal visst fortsette å komme dit ca. hver tredje uke.. ok det. hverken mer eller mindre. Jeg får iallefall kaffe der! ;)

Ellers så har jeg en lærer her på skolen som jeg prater en del med. Han betyr mye for meg, og hvis jeg skal bli flinkere til å prate så tror jeg samtalene jeg har med ham kommer til å hjelpe mye...!

Jeg håper alt står bra til med dere her, både gamle og nye! Jeg tenker masse på dere, selv om jeg ikke får skrevet her så ofte.. Jeg kikker innom litt oftere da, å følger med på hva som skjer.. :)

Håper alle sammen får en flott søndag!!

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott å høre at du fortsatt trives:) -Og du.. gjør alt og bli med å alt som bringer deg glede og som fyller livet ditt med gode ting og minner! Det er det som kalles å leve!

Klem fra Grønt Lys:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næhæi!!! er du der!!! *hopper opp og ned*

fikk ikke til å sende mail til deg jeg fordi det var no kluss med mailadr. din , men om du vil kan du maile meg på...

skavise...

[email protected]

herlig å få et livstegn fra deg!

go klem

bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo..

Jeg hadde tenkt å etterlyse deg faktisk..

Her går det ganske bra. Flott å høre at du trives på skolen da. Og at du har vært med på møte da gitt*ss*

Supert Scar'

Klæmm fra Bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg begynte å tro at du hadde reist til verdens ende... ;-)

Hyggelig å treffe deg også, og håper at vi skal ta knekken på noen kopper kaffe innen så lenge!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så betryggende å høre at du har fått et nettverk, og ikke minst at du bruker det. Håper du får masse positivt ut av disse samtalene. Jeg synes du er flink!

Det var kjempekoz å treffe deg! Sier som Sør - satser på at det blir et par til treff i løpet av skoleåret.

Innimellom savner jeg kommentarene dine her inne, må bare innrømme det!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...