Gå til innhold

Einar Gelius har sagt opp sin stilling.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

14

• ShitDiddelyDo

9

• morsan

5

• Helmi

4

Han kan ha talkshow hver søndag, noe a la dr. phil.

Der han kan være en slags sjelesørger/psykolog som hjelper folk i ulike kriser. Det kan være folk som er deprimerte, narkomane, folk som ønsker å skilles, noen som har mistet noen de elsket osv.....

''Der han kan være en slags sjelesørger/psykolog som hjelper folk i ulike kriser. Det kan være folk som er deprimerte, narkomane, folk som ønsker å skilles, noen som har mistet noen de elsket osv.....

''

Eller som har sex-problemer? Der har han jo rikelig erfaring, ettersom jeg har forstått!

Noen som tør å vedde imot at han får tv-show i løpet av 6 måneder? ;)

Det må isåfall være et gameshow, der man både har en stor rød "knapp" som man skal trykke på, og også en greie med at den som svarer feil el lign får en sprut (vann) i fjeset.

Annonse

Trenger ikke være millionbeløp, men kanskje lønn for flere måneder enn selve oppsigelsestida.

Verken han eller Kvarme ville kommentere beløpet det er snakk om, men det er sikkert en årslønn eller så, siden han er ansatt fram til neste sommer.

Syntes Gelius kom svært godt ut av intervjuene han gjorde i dag. Kvarme på sin side ser ut til å være omtrent like medievant som den berykta NAV-dama på Brennpunkt i forrige uke.

Verken han eller Kvarme ville kommentere beløpet det er snakk om, men det er sikkert en årslønn eller så, siden han er ansatt fram til neste sommer.

Syntes Gelius kom svært godt ut av intervjuene han gjorde i dag. Kvarme på sin side ser ut til å være omtrent like medievant som den berykta NAV-dama på Brennpunkt i forrige uke.

leste et sted på nettet at han skulle få lønn i 7 mnd - men nå finner jeg det ikke igjen.

''Kvarme på sin side ser ut til å være omtrent like medievant som den berykta NAV-dama på Brennpunkt i forrige uke.''

*knegg*

(Nå har jeg ikke sett Kvarme i dag, men har dama-i-gult friskt i minne!)

''Kvarme på sin side ser ut til å være omtrent like medievant som den berykta NAV-dama på Brennpunkt i forrige uke.''

*knegg*

(Nå har jeg ikke sett Kvarme i dag, men har dama-i-gult friskt i minne!)

Må sies at Kvarme ikke er god til å svare for seg, men det var dårlig av meg å trekke ham ned på nivået til NAV-dama.

Et intervju av det kaliberet tror jeg rett og slett aldri vi får se igjen. :)

Må sies at Kvarme ikke er god til å svare for seg, men det var dårlig av meg å trekke ham ned på nivået til NAV-dama.

he he, nei jeg lurer på hva hennes egne kolleger mener om saken!

Når det er sagt, synes jeg at de to damene som intervjuet var litt slitsomme - jeg skjønner at man kan bli litt vippet av pinnen. Men dama i gult ble jo ikke bare _litt_ vippet av pinnen, da...;-)

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Hilde Olsen vil alltid trone på toppen :-(

Annonse

Når det er sagt, synes jeg at de to damene som intervjuet var litt slitsomme - jeg skjønner at man kan bli litt vippet av pinnen. Men dama i gult ble jo ikke bare _litt_ vippet av pinnen, da...;-)

Nei, denne dama var vippet så langt av pinnen at hun umulig kan ha sett den.

Kanskje litt slemt å mobbe henne, men dette var så vidt jeg forsto kommunikasjonsdirektøren i NAV. Altså _k_o_m_m_u_n_i_k_s_j_o_n_s_ ...

Det er nesten ikke til å fatte.

Nei, denne dama var vippet så langt av pinnen at hun umulig kan ha sett den.

Kanskje litt slemt å mobbe henne, men dette var så vidt jeg forsto kommunikasjonsdirektøren i NAV. Altså _k_o_m_m_u_n_i_k_s_j_o_n_s_ ...

Det er nesten ikke til å fatte.

Jeg frykter man kan trekke paralleller til det generelle ferdighets- og kunnskapsnivået i NAV ut fra hva man så av damen i gult - hva tror du?

Jeg frykter man kan trekke paralleller til det generelle ferdighets- og kunnskapsnivået i NAV ut fra hva man så av damen i gult - hva tror du?

Jeg vet ikke. Jeg har aldri hatt kontakt med NAV.

Og etter hva jeg leser håper jeg at jeg slipper det ...

Nå har jeg hørt så mye om denne dama, finnes det noen link til det famøse innslaget, tro? Føler meg helt utenfor her, jeg. :)

Nå har jeg hørt så mye om denne dama, finnes det noen link til det famøse innslaget, tro? Føler meg helt utenfor her, jeg. :)

Ja, jeg måtte også se det på nett-TV etter å ha lest om saken her .-)

Spol eventuelt fram til ca 38 minutter for å få med en intro til intervjuet, eller til 39 for å gå rett på.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/684243/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...