Gå til innhold

Einar Gelius har sagt opp sin stilling.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

14

• ShitDiddelyDo

9

• morsan

5

• Helmi

4

Han har fått 13 mnd lønn (ut 2011) og har samtidig blitt fristilt fra sin stilling med umiddelbar virkning.

Ja, og så får han bo gratis i presteboligen fram til sommeren.

Skulle nesten tro dette var strategisk lagt opp fra hans side. Lønner seg å gjøre en dårlig jobb, da får man lov å si opp selv og får masse goder i tillegg. :-)

Annonse

Gjest verinoca

Du finner henne på ca 39 minutter:

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/684243/

Jeg har ikke ORD... For en fremtoning. Dette er noe av det tåpeligste jeg har sett på lange tider.

Mot slutten av intervjuet starter hun et svar med "ja, for å være helt presis så...." for en vits. Den dama kan ikke engang stave ordet presis. En vits.

he he, nei jeg lurer på hva hennes egne kolleger mener om saken!

Når det er sagt, synes jeg at de to damene som intervjuet var litt slitsomme - jeg skjønner at man kan bli litt vippet av pinnen. Men dama i gult ble jo ikke bare _litt_ vippet av pinnen, da...;-)

''he he, nei jeg lurer på hva hennes egne kolleger mener om saken!''

For å si det sånn har saken vært heftig diskutert på alle nivå i nav. Jeg så ikke Brennpunkt selv, men det er nesten sånn at jeg faktisk synes synd på dama så mye pepper som hun får (men det kan jo godt hende det var berettiget altså)

Gjest verinoca

Å hellemin! Det er søren meg det verste jeg noen gang har sett.

Pinlig er bare fornavnet!!

Jeg satt og spiste mens jeg så innslaget. Da Olsen kom på skjermen ble jeg bare sittende og stirre... blunke... og maten ramla omtrent ut av munnen på meg. Dette er skandaløst. Fantastisk at de har fått festet det hele til film og vist på statskanalen.

Jeg satt og spiste mens jeg så innslaget. Da Olsen kom på skjermen ble jeg bare sittende og stirre... blunke... og maten ramla omtrent ut av munnen på meg. Dette er skandaløst. Fantastisk at de har fått festet det hele til film og vist på statskanalen.

Hadde det ikke vært så tragisk hadde det vært komisk.

Annonse

Hadde det ikke vært så tragisk hadde det vært komisk.

''Hadde det ikke vært så tragisk hadde det vært komisk.

''

Kanskje det var en fra Storbynatt som utga seg for å være nav-ansatt...

Skjønner hvor Bård Tufte får poengene sine fra.

''Hadde det ikke vært så tragisk hadde det vært komisk.

''

Kanskje det var en fra Storbynatt som utga seg for å være nav-ansatt...

Skjønner hvor Bård Tufte får poengene sine fra.

''Kanskje det var en fra Storbynatt som utga seg for å være nav-ansatt... ''

Der er du inne på noe ja...

Hilde Olsen er direktør for pensjon og ytelser i NAV

Jeg vet, det var et retorisk spørsmål. Jeg lurer virkelig hvem det var som etter det jobbintervjuet tenkte "Yes! DETTE er personen vi har lett etter til denne jobben!"

Vil tror det er flere fjols involvert...

*fortsatt sjokkert*

Ja, jeg måtte også se det på nett-TV etter å ha lest om saken her .-)

Spol eventuelt fram til ca 38 minutter for å få med en intro til intervjuet, eller til 39 for å gå rett på.

Jeg er fullstendig sjokkert. For et menneske :-(

Ja, jeg måtte også se det på nett-TV etter å ha lest om saken her .-)

Spol eventuelt fram til ca 38 minutter for å få med en intro til intervjuet, eller til 39 for å gå rett på.

Hun burde vært beskyttet mot seg selv, og så provoserte de to damene ble, med god grunn! Noe så flaut! Heldigvis greide direktøren i NAV å rette opp noe av inntrykket helt på slutten da.

Gjest Nickløsheletiden

Hun burde vært beskyttet mot seg selv, og så provoserte de to damene ble, med god grunn! Noe så flaut! Heldigvis greide direktøren i NAV å rette opp noe av inntrykket helt på slutten da.

Hvor da rettet hun opp inntrykket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...