Gå til innhold

Hvit vaskehjelp i Oslo - Pris

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av en hvit vaskehjelp (altså hvit i skatte- og avgiftsmessig forstand), men finner ingen priser.

Er det noen her som sitter på litt inside information?

Altså - leiligheten er 30 kvm og ligger i Oslo.

(Jeg innrømmer gladelig at jeg er lat, men jeg foretrekker å benytte min lille fritid til annet enn vasking og betaler gledelig for det - innen visse grenser).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356658-hvit-vaskehjelp-i-oslo-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vizzvazz

Jeg har lyst på vaskehjelp, men vil ikke skaffe meg det pga jeg føler det gjør meg til en dårlig husmor...

men jeg kunne trengt all den hjelp jeg kunne få, merker det er travelt med to små og en full jobb, og så komme hjem, lage middag, vaske klær, vaske hus, streve med å legge de små som ikke vil i seng og da går jo kveldene... får ikke gjort annet. Så det hadde vært utrolig bra å hatt noen til å vasket for seg av og til ja :)

Annonse

Jeg har lyst på vaskehjelp, men vil ikke skaffe meg det pga jeg føler det gjør meg til en dårlig husmor...

men jeg kunne trengt all den hjelp jeg kunne få, merker det er travelt med to små og en full jobb, og så komme hjem, lage middag, vaske klær, vaske hus, streve med å legge de små som ikke vil i seng og da går jo kveldene... får ikke gjort annet. Så det hadde vært utrolig bra å hatt noen til å vasket for seg av og til ja :)

''Jeg har lyst på vaskehjelp, men vil ikke skaffe meg det pga jeg føler det gjør meg til en dårlig husmor... ''

Har heldigvis ikke min stolthet knyttet til husmor-kvaliteten *S*

Dessuten - en husmor er vel en som er hjemmeværende. I full jobb er man ikke husmor, men arbeidstaker, mor og evt. kone. Min mann er ikke husfar heller *S*

Gjest Vizzvazz

''Jeg har lyst på vaskehjelp, men vil ikke skaffe meg det pga jeg føler det gjør meg til en dårlig husmor... ''

Har heldigvis ikke min stolthet knyttet til husmor-kvaliteten *S*

Dessuten - en husmor er vel en som er hjemmeværende. I full jobb er man ikke husmor, men arbeidstaker, mor og evt. kone. Min mann er ikke husfar heller *S*

Jeg vet, men føler det henger igjen ennå.

Det er husfruen som har ansvaret og er "husmor"...

må være både arbeidstaker/kollega, mor, kone, elskerinne,

kjæreste, venninne, psykolog (for et par venninner), sykepleier for min mann og mine små når de er syke... ja jeg har utrolig mange roller, ikke rart man blir utslitt :)

Jøss, trodde ikke det var noen i dag som higer etter tittelen "God Husmor".

Er det årlig kåring på en sånn tittel? Må man gjennom lokale kvalifiseringer/KM før det blir landsfinale? Hvem sitter i juryen?

He-he, jeg tror jeg har for mye testosteron, jeg, for jeg har overhode ikke noe ønske om å bli med i den derre husmorkonkurransen.

Jeg vet, men føler det henger igjen ennå.

Det er husfruen som har ansvaret og er "husmor"...

må være både arbeidstaker/kollega, mor, kone, elskerinne,

kjæreste, venninne, psykolog (for et par venninner), sykepleier for min mann og mine små når de er syke... ja jeg har utrolig mange roller, ikke rart man blir utslitt :)

Ja, kjenner meg igjen der, men har heldigvis en mann som har omtrent samme rollene, også overfor meg og familien! :-)

Vi har i fellesskap kommet frem til at vaskehjelp er en god investering, både for å frigjøre begrenset mengde fritid og for å dempe stress og konfliktnivå i heimen.

Gjest Vizzvazz

Ja, kjenner meg igjen der, men har heldigvis en mann som har omtrent samme rollene, også overfor meg og familien! :-)

Vi har i fellesskap kommet frem til at vaskehjelp er en god investering, både for å frigjøre begrenset mengde fritid og for å dempe stress og konfliktnivå i heimen.

Ja, tror nok det er tingen i dagens samfunn... vi kan ikke ha de samme kravene til hva en "husmor" skal vinne over nå til dags, det gikk an før når de var hjemmeværende. Men er litt skeptisk til å ta en fremmed inn i heimen... snoke på våre ting osv...

Ja, tror nok det er tingen i dagens samfunn... vi kan ikke ha de samme kravene til hva en "husmor" skal vinne over nå til dags, det gikk an før når de var hjemmeværende. Men er litt skeptisk til å ta en fremmed inn i heimen... snoke på våre ting osv...

''Men er litt skeptisk til å ta en fremmed inn i heimen... snoke på våre ting osv...''

En venner seg skremmende fort til det ;). Vel, ønsker vel uansett ikke en nysgjerrig snoketype, da.

Oi men 30 kvm sku jeg nå klart å holdt styr på,

har ca. 220 kvm her jeg må holde i orden :D

He he - det er jo ikke det at jeg ikke KLARER - men at jeg har lyst til å gjøre andre ting :-)

Mine mannlige, single venner har vaskehjelp, så hvorfor skal ikke jeg ha det (når vi jobber like mye)?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...