Gå til innhold

Julegardiner på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

har jeg aldri hatt før, men nå har jeg kjøpt. Er det vanlig å henge opp disse nå til helga når stjerne og adventsstake skal på plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vanlig :o) jeg leste først: -Er det vanskelig å henge opp...osv i stedet for vanlig kniiiiis...skjønte ikke noe.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ja det er vanlig :o) jeg leste først: -Er det vanskelig å henge opp...osv i stedet for vanlig kniiiiis...skjønte ikke noe.

*Fnis*

Takk for svar :-)

Skrevet

Gjør det:-)

( Jeg har blitt skikkelig pro-førjulsmenneske, vet ærlig talt ikke hva som er vanlig).

Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Til og med jeg henger opp julegardiner da ;o)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ja :)

Har fjuska og hengte dem opp i går jeg. I år er jeg ekstra julete merker jeg :-)

Skrevet

Har fjuska og hengte dem opp i går jeg. I år er jeg ekstra julete merker jeg :-)

:)

Skrevet

Har bedt mannen min bestille time hos psykolog den dagen jeg henger opp julegardiner.

;)

Skrevet

Har bedt mannen min bestille time hos psykolog den dagen jeg henger opp julegardiner.

;)

Noen julegardiner blir det ikke her heller. :P

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

;)

Du er reddere enn meg for å bli kjerring, skjønner jeg ;o)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ja, det er helt vanlig. Til og med jeg henger opp julegardiner da ;o)

;-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Gjør det:-)

( Jeg har blitt skikkelig pro-førjulsmenneske, vet ærlig talt ikke hva som er vanlig).

Har gjort det;-)

Skrevet

Du er reddere enn meg for å bli kjerring, skjønner jeg ;o)

Kan godt hende :)

Skrevet

;)

*he he*Julegardiner og Romsås-stake :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg nye julegardiner til kjøkkenet mitt og i morra skal de opp ja! :o)))) Men først må jeg visst rydde litt der inne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...