Gå til innhold

Sterk lukt av penis


Gjest Mr. No-good

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. No-good

Jeg har to relativt store problemer med penis: 1: Jeg plages av en sterk "sur" lukt av penis selv om jeg ser på meg selv som svært renslig. Har ingen andre synlige symptomer og har også forsøkt å unngå for mye såpe en periode, men uten hell. Det er såpass ille at hvis jeg skal være intim med samboeren føler jeg at jeg er nødt til å dusje/vaske meg, selv om jeg har dusjet få timer i forveien. Kan det være kjønnssykdom? Sopp? Jeg har forøvrig ikke hatt andre sexpartnere enn samboeren de siste 7 årene og ingen av oss har hatt noen kjønnssykdommer før, bortsett fra at hun plagdes til en viss grad av noe utflod en liten periode. 2: Har alltid hatt en sterk seksualdrift, men de siste to årene har libidoen avtatt kraftig. Jeg er fortsatt svært tiltrukket av samboeren min etter 7 år sammen, men nå kan det altså gå måneder mellom hver gang vi har sex. Er bare 29 og føler meg ellers relativt sunn og frisk(bortsett fra at jeg røyker da...) Dette er ekstremt frustrerende og heller ikke holdbart for oss som par i lengden. Hva kan jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

vil ikke være syk

Du har nok fått angst for denne penislukten din :) og dermed angst for å ha sex med partneren din. Slike tanker som du har kan ta drepen på det meste av sexlyst.

Synes samboeren din at du lukter??Kanskje du overhode ikke lukter vondt for henne. Skulle det alikevel være at hun også synes at du lukter, så husk å rengjøre en gang daglig. Ikke oftere. Tørk deg etter du har urinert, slik at gammel urin ikke blir liggende. Det er alltid bakteriene som lukter. Blir du mye svett nedentil, så skaper det også lukt. Prøv å la penis ha litt fritt spillrom i buksa. Slik at den ikke ligger trangt og varmt. Kjøp deg canestenkrem på apoteket og smør en gang daglig under forhuden. Ikke la redselen for at du skal lukte ta gleden av sexlivet ditt. Til slutt blir det angst for angsten som blir problemet og ikke lukt fra penis. Snakk med samboeren din om dette:) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...