Gå til innhold

Er det voldtekt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, om min mann hadde gjort dette hadde det ikke fallt meg inn å anmelde han for voldtekt nei. Voltekt er etter mitt syn noe helt annet.

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Ja, det vil jeg si, selv om dette er ens ektefelle. Med mindre man har en avtale om at det er greit at han tar seg til rette når hun sover :D Men skal jo godt gjøres å ikke våkne da...

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Nei, om min mann hadde gjort dette hadde det ikke fallt meg inn å anmelde han for voldtekt nei. Voltekt er etter mitt syn noe helt annet.

Det er det heldigvis for de fleste, men sikkert greit for dem som på død og liv vil at det skal være flest mulig voldtekter på statistikken og henvise til i ymse debatter.

Skrevet

Spørs litt på situasjonen, men om de er ukjente så er svaret absolutt ja. Uansett er det et overgrep, synes jeg.

Gjest Hulderen
Skrevet

"Partner" som i din faste partner? Det kommer vel an på hvordan dere to har det sammen.

Jeg har en stående invitasjon fra min mann om at jeg kan få ta ham når som helst, gjerne mens han sover.

Skrevet

"Partner" som i din faste partner? Det kommer vel an på hvordan dere to har det sammen.

Jeg har en stående invitasjon fra min mann om at jeg kan få ta ham når som helst, gjerne mens han sover.

Ville han ikke ha våknet?

Skrevet

''stående''

*LOL*

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Det er min manns hemmelige drøm ;-)

Skrevet

Spørs litt på situasjonen, men om de er ukjente så er svaret absolutt ja. Uansett er det et overgrep, synes jeg.

Om man er i et fast forhold synes jeg ikke dette er noe å rope om? Jeg ville ha ledd...faktisk :-)

Skrevet

Om man er i et fast forhold synes jeg ikke dette er noe å rope om? Jeg ville ha ledd...faktisk :-)

I fast forhold vil man vel ha en formening om hva partneren ville synes om saken.

Skrevet

Vil tro det kommer an på partneren, men det må da være helvetes lite interessant å ha sex med noen som sover.

Skrevet

Vil tro det kommer an på partneren, men det må da være helvetes lite interessant å ha sex med noen som sover.

Så sant en ikke er litt skapnekrofil.

Skrevet

Pleier man ikke å våkne av det da og dermed er det jo lett å vite om partneren er interessert i sex der og da :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Her tror jeg par må bli enige om spilleregler. Blir de enige om dette er greit, så er det ikke voldtekt.

Skrevet

Det må da komme helt an på hva paret er enige om på forhånd. Noen synes det er en fin måte å våkne på :-)

Skrevet

''Jeg har en stående invitasjon fra min mann om at jeg kan få ta ham når som helst, gjerne mens han sover.''

Haha, du og? :o))

Gjest sjøstjerna
Skrevet

I fast forhold vil man vel ha en formening om hva partneren ville synes om saken.

Enig. Man kjenner hverandre og vet mye om hva som er greit og ikke greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...