Gå til innhold

hvilke farge på lys i advent

Gjest lilla og rødt matcher ikke helt

Anbefalte innlegg

Gjest lilla og rødt matcher ikke helt

Jeg mener lilla. Men sambo mener at det matcher dårlig med de røde gardinene jeg hadde tenkt å henge opp. så dilemmaet er om jeg skal bruke lilla lys, og vente med gardinene, eller kjøpe røde lys og henge opp gardinene? Hmm, jeg skjønner at jeg egentlig har det ganske bra når dette blir et viktig spørsmål.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356753-hvilke-farge-p%C3%A5-lys-i-advent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hengt opp røde gardiner i stua, men bruker lilla lys i adventtiden, lilla er advent.

I dag har jeg kjøpt en glasslykt (Tilbud på Glasmagasinet, 99kr., før kr. 299 )som skal stå på gulvet med lilla kubbelys i, utrolig koselig å sitte i sofaen og se "ned" på et levende lys, det er nytt her. Ellers blir det lilla kronelys i adventstaken og lilla T-lys i T-lysestakene.

Jeg har hengt opp røde gardiner i stua, men bruker lilla lys i adventtiden, lilla er advent.

I dag har jeg kjøpt en glasslykt (Tilbud på Glasmagasinet, 99kr., før kr. 299 )som skal stå på gulvet med lilla kubbelys i, utrolig koselig å sitte i sofaen og se "ned" på et levende lys, det er nytt her. Ellers blir det lilla kronelys i adventstaken og lilla T-lys i T-lysestakene.

Jeg kjøpte meg også en lykt for noen uker siden, som skal stå på gulvet.. Ganske fint og koslig syns jeg:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...