Gå til innhold

Nyt kulda mens du kan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

5

• Lillemus

3

• morsan

3

• candyqueen_83

3

Annonse

Annonse

AneM1365380603

Vil tro at ikke myggene er så veldig hissige i denne kulda ;-)

Nettet ble satt på i sommer da det kom spesielt mange edderkopper inn. De var ikke små altså, og han ble jo forstyrret av kona som laget så mye styr når hun fant dem ;))

Tror han også synes de er skikkelig ekle da..

Nettet ble satt på i sommer da det kom spesielt mange edderkopper inn. De var ikke små altså, og han ble jo forstyrret av kona som laget så mye styr når hun fant dem ;))

Tror han også synes de er skikkelig ekle da..

Myggnett mot edderkopper - det har jeg aldri hørt om før :-DDD

Men de er jo greie mot mygg, knott og veps - om sommeren, vel å merke!

Vi holder ut med vinduet åpent - deilig og friskt!!!!!

AneM1365380603

Myggnett mot edderkopper - det har jeg aldri hørt om før :-DDD

Men de er jo greie mot mygg, knott og veps - om sommeren, vel å merke!

Vi holder ut med vinduet åpent - deilig og friskt!!!!!

Jeg foretrekker åpent vindu året rundt, men i natt ble det litt kaldt. Det er ikke for ingenting at to av ungene ønsker seg fleecepledd i julegave ;)

Vil tro at ikke myggene er så veldig hissige i denne kulda ;-)

Minner meg om en av sjefsredaktør Frimand Pløsens mange humoranalyser av vitser i Flåklypa Tidende, den om de to gamle gubbene som møttes en iskald vinterdag, hvorpå den ene sider: "ja, så vart vi kvitt myggen i år, au."

Jeg foretrekker åpent vindu året rundt, men i natt ble det litt kaldt. Det er ikke for ingenting at to av ungene ønsker seg fleecepledd i julegave ;)

Hun minste fikk litt nytt til rommet sitt i høst - lilla gardiner, lilla puter, lilla teppe og lilla fleeceteppe. Hun elsker å tulle seg inn i det teppet under dyna :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...