Gå til innhold

Nyt kulda mens du kan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

5

• Lillemus

3

• morsan

3

• candyqueen_83

3

AneM1365380603

Hun minste fikk litt nytt til rommet sitt i høst - lilla gardiner, lilla puter, lilla teppe og lilla fleeceteppe. Hun elsker å tulle seg inn i det teppet under dyna :-)

Ja, ser det med 5-åringen :) Hun fikk et Hello Kitty-pledd i sommer, og det ligger hun oppå hver natt. Hun fikk det av bestevenninna, så teppet varmer ekstra godt ;)

De er så søte som bryr seg om detaljer :)

*flirer tørt*

Ja, det var ikke de festligste vitsene som var gjenstand for inngående humoranalyse :-)

Mener å huske at denne vitsen ble etterfulgt av en lengre utgreiing om at det ikke var morsom da det jo var helt selvsagt at det ikke var mygg lenger i januar osv osv.

Ja, det var ikke de festligste vitsene som var gjenstand for inngående humoranalyse :-)

Mener å huske at denne vitsen ble etterfulgt av en lengre utgreiing om at det ikke var morsom da det jo var helt selvsagt at det ikke var mygg lenger i januar osv osv.

Tror jeg har hørt den :-)

Minner meg om en av sjefsredaktør Frimand Pløsens mange humoranalyser av vitser i Flåklypa Tidende, den om de to gamle gubbene som møttes en iskald vinterdag, hvorpå den ene sider: "ja, så vart vi kvitt myggen i år, au."

Og det minner meg igjen på en vinter for noen år siden da det var grisekaldt i Finmark, kunne det vært rundt -50 tro? I alle fall hadde de intervjuet en gammel gubbe på tv og han sa bare helt rolig:"Æ syns ikkje de e nåkka kailt...." Neeeida.... :-D

Annonse

Gjest verinoca

Pass dere så det ikke fryser på :-)

Som jeg skrev over her så varsler yr på mobilen -22 mens yr.no varsler -16. Pussig at det skal være forskjell.

Forøvrig, jeg kommer fra en plass der det ofte ble mye kaldere enn dette, så kulda er jeg vant til. :-)

Annonse

Som jeg skrev over her så varsler yr på mobilen -22 mens yr.no varsler -16. Pussig at det skal være forskjell.

Forøvrig, jeg kommer fra en plass der det ofte ble mye kaldere enn dette, så kulda er jeg vant til. :-)

:-). Der jeg bodde da jeg var yngre var det ikke uvanlig ned i mot 37 minus. Jeg varmet mustein på ovnen som jeg pakket inn i avispapir og la de i senga før jeg skulle legge meg. Husker det frøs is på innsiden av veggen og på vinduene. Dyna var våt om morgenen.

I tillegg utedo, brrrr, ser at jeg har det veldig bra nå :-)

:-). Der jeg bodde da jeg var yngre var det ikke uvanlig ned i mot 37 minus. Jeg varmet mustein på ovnen som jeg pakket inn i avispapir og la de i senga før jeg skulle legge meg. Husker det frøs is på innsiden av veggen og på vinduene. Dyna var våt om morgenen.

Det skulle stå murstein og ikke mustein. Det blir jo sikkert noe helt annet, hehe.

Gjest verinoca

Ok, såå kaldt har jeg ikke vært med på, men -30 var ikke uvanlig. Varme murstein hørtes ikke verst ut :-) Men da jeg vokste opp på 80-tallet var det in med sengevarmere, slike plastrør i senga som varmet den opp elektrisk før sengetid. Ikke særlig brannfarlig, nei.... :-)

Ok, såå kaldt har jeg ikke vært med på, men -30 var ikke uvanlig. Varme murstein hørtes ikke verst ut :-) Men da jeg vokste opp på 80-tallet var det in med sengevarmere, slike plastrør i senga som varmet den opp elektrisk før sengetid. Ikke særlig brannfarlig, nei.... :-)

Høres nå ikke helt brannsikkert ut nei :). Jeg vokste opp på 70-tallet og da var ikke denne funnet opp, tror jeg, men vi var flinke til å finne løsninger selv også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...