Gå til innhold

Hva skal dere i helga folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Koselig med helg. Høres ut som dere får en hektisk men morsom helg.

Mine planer er å sove lenge (sov til 7.45 i dag og klarer jeg 9 i morgen er jeg storfornøyd).

Skal handle- litt mat, og utfra tråden er jeg inspirert til å også kjøpe litt juleblomster (men er ikke det litt tidlig?? Visner/dør de ikke før jul?)

Jeg har lyst å kjøpe nye julegardiner til kjøkken- om jeg kommer over noen. Dette er ikke et must.

Vil gjerne gå turer ute, i dette klare og kalde været.

Burde skiftet på senger, og støvsuget eller aller helst vasket gulv- men det er så mye lego rundt omkring så...

I morgen blir det adventspynting.

Fortsetter under...

I dag, lørdga, burde vi egentlig reise på julemarked i gamledelen av byen vår, men jeg er ikke sikker på om vi kommer til å gjøre det. Vi har kjøpt ny TV, og har kanskje mest lyst til å rydde og ordne og få i stand stua, egentlig, også er det jo så mye deilig sport på TV! :-)

Dagens middag skal være pølser grilla på bål, så vi skal ut en tur hele gjengen sånn etterhvert. Vi har jo snø, så den må brukes.

I morgen skal jeg pynte litt, få fram utelysene og stjerner i vinduene og ikke minst adventsstaken. Vi er veldig julete, alle sammen, og koser oss veldig med pyntinga.

Gjest Shira :o)

Høres ut som dere får en kjekk helg! :o)

Jeg skal ikke gjøre noe. Jeg har null energi etter siste operasjon, så jeg sitter eller ligger her for det meste. Nå har jeg lilla stil i stua, så jeg trenger egentlig ikke pynte til advent. :o)

Guttungen skal få finne adventstaken og ha i lys, pluss litt steiner og dill (er en glassak som kan ligge stæsj oppi) til å pynte med.

Sambo har lyst ut å spise i kveld, så orker jeg, så gjør vi det.

Han skal fortsette med hytta han bygger, så vi andre to blir nok alene endel. Guttungen er ikke helt i form, så sofa og tv, samt noe godt på bordet blir nok vår helg.

Hm, det ble jo mer en ingenting, så jeg skal gjøre litt allikevel! ;o)

Gjest Shira :o)

Denne helga blir i grunnen rolig. I morgen skal vi ut på shopping. Litt julegaver og litt mat. Jeg glemte noen viktige julegaver da jeg shoppet i dag.

Vi kjøpte et maleri i dag som må opp i morgen. Varme farver som skal sprite opp gangen nede :) Skal vi danse om kvelden. Må ha biff til finalen ;)

Søndag skal jeg ha første generalprøve på Hellstrøm-ribba, noe mannen gleder seg til. Så er det jo advent og pynting. Hurra :) Gleder meg til det, altså! Julemusikken skal på, og jeg ser fram til alle lysene. Det er virkelig koselig med julepynt :)

''Søndag skal jeg ha første generalprøve på Hellstrøm-ribba''

Den er en hit her i huset også, er sambo som lager den.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Sushikveld.

Og med den håper jeg å drikke bort den gryende forkjølelsen jeg kjenner er i anmarsj. Helvetes halsonde!

Hold deg varm på beina.

Drikk noe varmt

Og spis "curamed" eller "vekk i morgen" eller liknende.

Kanskje du klarer slippe forskjølelsen?

Hold deg varm på beina.

Drikk noe varmt

Dytter i meg c-vit, solhatt og grønn propolis + paracet (hvis jeg har feber vil jeg ikke kjenne det - siden jeg ikke har lyst til å avlyse i kveld), så får vi se.

Drikker nå kaffe, men burde nok valgt ingefær-te. Får ta det etter denne koppen.

Det er nok fordi jeg frøs i en hockeyhall for et par dager siden. Det er å be om bråk.

Hold deg varm på beina.

Drikk noe varmt

''eller "vekk i morgen" eller liknende''

Eventuelt kan man forsøke seg på Kristoffers Schaus "Vekk NÅ"-mix:

Annonse

I dag har jeg vært på jobb, gått tur med bikkjedyret og spist middag. Har ikke planer om å gjøre noe mer...

I morgen skal jeg oppspore kassen med adventpynt. Så skal bikkjedyret få en skikkelig lang skogstur før jeg pakker ned trombonen og krysser fingrene for at bilen vil starte. Så skal jeg stå i 12 minusgrader og glede meg over at alle de som fikk sutret seg til kornett og klarinett fryser fingrene av seg. Det er trombone som er tingen på utekonsert i november. Kan spilles med polvotter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...