Gå til innhold

Damer i burka observert på Karl Johan i jan-91

Anbefalte innlegg

Gjest ikke damer i burka
Skrevet

Det der er Spøkelseskladden i egen person og hans frue!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

54

• morsan

24

• tonie

4

• megler Smekk

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Feil. Store solbriller kan totalt skjule identiteten til en person, spesielt i kombinasjon med en hettegenser.

Skibriller dekker enda mer, og en motorsykkel dekker hele hodet.

For noen idiotiske utsagn, Sør.

Still opp en rekke av dine venner iført solbriller, la dem gjerne sitte for å skjule høyden. still deg bak dem og identifisér dem.

Lett? Tipper det.

La de samme vennene ikle seg burka/niqab, og identifisér dem på samme måte bakfra og sittende.

Lett?

Gjest verinoca
Skrevet

Nettopp.

Skal dette forbys?

Med vennlig hilsen

Idiotiske utsagn, Sør. Det er himmelvide forskjeller, og de vet du.

Skrevet

For noen idiotiske utsagn, Sør.

Still opp en rekke av dine venner iført solbriller, la dem gjerne sitte for å skjule høyden. still deg bak dem og identifisér dem.

Lett? Tipper det.

La de samme vennene ikle seg burka/niqab, og identifisér dem på samme måte bakfra og sittende.

Lett?

Ta på dem samme dunjakke, og så kan du forsøke å identifisere dem bakfra.

Lett?

Gjest verinoca
Skrevet

Lett?

Ja, faktisk.

Skrevet

Idiotiske utsagn, Sør. Det er himmelvide forskjeller, og de vet du.

Du kan dekke deg til akkurat like godt med skibriller, motorsykkelhjelm, solbriller og hettegenser, som ned en niqab.

Det vet du godt.

Gjest verinoca
Skrevet

Lett?

Jeg registerer at du kun kommer med motspørsmål, uten å svare på det jeg spør om, du bare endrer premissene for mitt spørsmål.

Sørs debatteknikk i et nøtteskall.

Svar på det jeg spør om, Sør.

Gjest verinoca
Skrevet

Du kan dekke deg til akkurat like godt med skibriller, motorsykkelhjelm, solbriller og hettegenser, som ned en niqab.

Det vet du godt.

Men du blir ikke stående igjen *avkledd* når du tar av deg en motorsykkelhjelm. Alle disse tingene du ramser opp er gadgets, tilbehør, ikke selve antrekket.

Skrevet

Ja, faktisk.

Faktisk ikke. Min dunjakke er så stor at jeg kan sette den i en stol og den står selv. Man kan overhodet ikke se om det engang er noen inne i den.

Gjest verinoca
Skrevet

Faktisk ikke. Min dunjakke er så stor at jeg kan sette den i en stol og den står selv. Man kan overhodet ikke se om det engang er noen inne i den.

Endring av premisser. Det begynte med at du påstår solbriller vil skjule ens identitet - så derfor: Svar på spørsmålet mitt over før du endrer premissene ytterligere.

Skrevet

Jeg registerer at du kun kommer med motspørsmål, uten å svare på det jeg spør om, du bare endrer premissene for mitt spørsmål.

Sørs debatteknikk i et nøtteskall.

Svar på det jeg spør om, Sør.

Spørsmålene (om man kan identifisere folk :bakfra: har da ingen relevans). Ikke bare det, du burde kanskje sagt de skulle ha motorsykkelhjelm på?

Gjest verinoca
Skrevet

Spørsmålene (om man kan identifisere folk :bakfra: har da ingen relevans). Ikke bare det, du burde kanskje sagt de skulle ha motorsykkelhjelm på?

Jeg ser du fremdeles ikke kan svare.

Skrevet

Endring av premisser. Det begynte med at du påstår solbriller vil skjule ens identitet - så derfor: Svar på spørsmålet mitt over før du endrer premissene ytterligere.

Solbriller med hettegenser er eksempelet jeg har brukt i mesteparten av tråden.

Sett bakfra er en hettegenser like anonymiserende bakfra som en niqab.

Skrevet

Jeg ser du fremdeles ikke kan svare.

:knegg: At du ikke likte svaret, betyr ikke at du ikke har fått svar.

Gjest verinoca
Skrevet

Å skulle se dem bakfra var for å gjøre utfordringen med å identifisere folk med solbriller større, skjønner du.

Men greit, identifiser dem ansikt til ansikt da, iført solbriller. Lett?

Vil du påstå at du ikke kjenner igjen fetteren eller tanta di på gata hvis de er iført solbriller?

Skrevet

Men du blir ikke stående igjen *avkledd* når du tar av deg en motorsykkelhjelm. Alle disse tingene du ramser opp er gadgets, tilbehør, ikke selve antrekket.

Men folk på motorsykkel tar den ikke av, og kan ikke identifiseres.

Og en motorsykkel er langt farligere enn en kvinne i en niqab som kan stoppes hvis det skulle være et problem.

Vil du forby motorsykkelhjelmer?

Skrevet

Å skulle se dem bakfra var for å gjøre utfordringen med å identifisere folk med solbriller større, skjønner du.

Men greit, identifiser dem ansikt til ansikt da, iført solbriller. Lett?

Vil du påstå at du ikke kjenner igjen fetteren eller tanta di på gata hvis de er iført solbriller?

''Vil du påstå at du ikke kjenner igjen fetteren eller tanta di på gata hvis de er iført solbriller?''

Akkurat som jeg vil gjenkjenne dem hvis de har på niqab.

Har de en stor jakke på, og kjører motorsykkel med hjelm kan du ikke identfisere dem sikkert.

Gjest verinoca
Skrevet

''Vil du påstå at du ikke kjenner igjen fetteren eller tanta di på gata hvis de er iført solbriller?''

Akkurat som jeg vil gjenkjenne dem hvis de har på niqab.

Har de en stor jakke på, og kjører motorsykkel med hjelm kan du ikke identfisere dem sikkert.

''Vil du påstå at du ikke kjenner igjen fetteren eller tanta di på gata hvis de er iført solbriller?

Akkurat som jeg vil gjenkjenne dem hvis de har på niqab.''

Hæ? Sier du at du gjenkjenner alle uansett om de har niqab, eller sier du at du ikke gjenkjenner noen om de har solbriller? Dette skjønte jeg faktisk ikke.

''Har de en stor jakke på, og kjører motorsykkel med hjelm kan du ikke identfisere dem sikkert.''

På samme måte som du ikke kan identifisere en person som kjører forbi i en bil, om han så skulle sitte der inne naken. Poenget er at niqab er antrekket i seg selv. De andre tingene du nevner er tilbehør.

Gjest verinoca
Skrevet

Men folk på motorsykkel tar den ikke av, og kan ikke identifiseres.

Og en motorsykkel er langt farligere enn en kvinne i en niqab som kan stoppes hvis det skulle være et problem.

Vil du forby motorsykkelhjelmer?

''Men folk på motorsykkel tar den ikke av, og kan ikke identifiseres.

Og en motorsykkel er langt farligere enn en kvinne i en niqab som kan stoppes hvis det skulle være et problem.'

Dette er så idiotisk at det skuklle ikke være mulig. Sitter du der og tror på dette selv? Hvis JA - da er det ingen poeng i å diskutere mer med deg, du er på en annen planet.

Hvis NEI - sier du dette som forsøk på å gjøre narr av andre debattanter her så er det heller ingen poeng i å diskutere videre med deg.

Jeg ser bare idiotiske, fjollete påstander som ikke har med saken å gjøre.

Gjest verinoca
Skrevet

Solbriller med hettegenser er eksempelet jeg har brukt i mesteparten av tråden.

Sett bakfra er en hettegenser like anonymiserende bakfra som en niqab.

Så nå skal de plutselig identifiseres bakfra likevel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...