Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Igår ettermiddag,hadde det travelt, skulle på julebord :) Hoppet i dusja, skrudde på , der var det bare varmt vann, det kalde har igjen forsvunnet.

Som ifjor vinter, var vel uten det kalde vannet i dusjen ca. 4 mnd da, grrrr er kipt ja, og fatter det ikke, har hatt noen her til å se på det, men ikke funnet ut hvor problemet ligger.

Har forsåvidt en reserveløsning fra ifjor da, med å trekke kabel fra vasken på badet, der det er både kaldt og varmt vann, men er skikkelig trasig ja, og mye opplegg hver dag med skiftenøkkel og skruing, jaja, vi klarer oss nok.

Men må vel få fatt i en rørlegger ja, men har liksom ikke såååå mye peng nå før jul.

Akkurat nå kunne jeg kansje tenkt meg en handy mann her, he-he.

Ellers var det artig på julebordet igår, men er sleten idag ja, så blir sofa og niks dusjing.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356796-fryst-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil på blandebatteriet? Overslag kalles det, tror jeg. Hvis du bor i et borettslag/hus med flere enheter, kan feilen faktisk ligge hos naboen. Det må nok en rørlegger til for å drive feilsøk.

Tenker også at akkurat de røra ligger i veggen som går ut, har varme på ganske så høyt, hjelper ikke :( Lot det jo renne og da kom det igjen, så nå har jeg en liten stråle kaldtvann rennende hele tiden, da vil det vel ikke fryse :) Satser på den jeg, til jeg får evt en rørlegger til å kansje fikse :))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356796-fryst-igjen/#findComment-3071974
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...