Gå til innhold

Koldtbord

Gjest trenger tipz

Anbefalte innlegg

Gjest trenger tipz
Skrevet

Hva liker dere å finne på koldtbord?

Skal ha selskap og tenkte lage til et koldtbord selv, men er litt usikker på hva jeg skal ha med. Røyket laks og eggerøre skal jeg i alle fall ha med :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å finne kyllingklubber, salater med dressing ved siden av, stekt fisk og mye grønnsaker :)

Skrevet

Reker og roastbiff hører med. Svinestek med svisker og spekemat med potetsalet er også godt. Kald kylling.

Skrevet

Røkalaksen lar ihvertfall jeg ligge :-)

Men hvis du tenker på mer tradisjonelle koldtbordretter, så synes jeg det er veldig godt med roastbiff med remulade og løk, diverse salater /grønnsaker(gjerne ikke ferdigblandet, men småskåler med separate ingredienser), spekemat, hjemmelaget potetsalat, gravlaks med sennepssaus,

Skrevet

Det beste jeg finner der er fiskecabaret..mmm...

roastbiff, remulade, salater, hjemmelagde karbonader, røkt laks, eggerøre, spekeskinker, potetsalat, brød..

Skrevet

Du må kjøpe noen gode oster også. Ellers så er jeg også glad i roastbeef og remulade, og så liker jeg varme karbonader med løk. Jeg liker kokt ørret også.

Skrevet

Du må kjøpe noen gode oster også. Ellers så er jeg også glad i roastbeef og remulade, og så liker jeg varme karbonader med løk. Jeg liker kokt ørret også.

''Du må kjøpe noen gode oster også. ''

Åja!!

Gjest verinoca
Skrevet

Er gravlaks med sennepssaus vanlig tro? Jeg blir hvertfall veldig glad når jeg får det. Og som Dorthe sier - oster.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på koldtbord :-) Jeg ønsker meg koldtbord på julaften også, for de typiske julemiddagene er ikke noe for meg.

Skrevet

Kabaret, god leverpostei med stekt bacon, karbonader med løk, helkokt ørret, roastbiff med god remulade, røkelaks/gravlaks med eggerøre.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på koldtbord :-) Jeg ønsker meg koldtbord på julaften også, for de typiske julemiddagene er ikke noe for meg.

Samme her :o)

Skrevet

Jeg liker å finne kyllingklubber, salater med dressing ved siden av, stekt fisk og mye grønnsaker :)

Stekt fisk? Det har jeg aldri funnet på koldtbord tror jeg.

Skrevet

Flere typer godt brød, fra fint til skikkelig grovt. Ferskt! :)

Skrevet

Karbonader (varme eller kalde) med stekt løk til, hardkokte egg, fenalår eller annen spekemat, kalkun eller kylling, masse salater/grønnsaker. Reker, krepsehaler, røykelaks...

Skrevet

Stekt fisk? Det har jeg aldri funnet på koldtbord tror jeg.

Joda, det har du sikkert. Laks eller ørret som ligger der hel - men (takk og lov) ikke rå :)

Skrevet

Joda, det har du sikkert. Laks eller ørret som ligger der hel - men (takk og lov) ikke rå :)

Jo kanskje :o)

Skrevet

Vi hadde nylig ferdigbestilt koldbord, og kjøttbolllene forsvant som dugg for solen. Fiskekabareen kan du godt droppe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...