Gå til innhold

Gi et barn som mangler alt et trygt hjem til jul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De som jobber i slike organisjoner bør leve på minimumsgrunnlag. Hvis de flotter seg med fine biler og flott hus er det kvalmt.

''De som jobber i slike organisjoner bør leve på minimumsgrunnlag.''

Jobben deres er langt viktigere enn mange andre jobber som tjener godt. Hvorfor skal de som gjør en så viktig jobb (hjelper barn) leve på sultegrensen?

''Hvis de flotter seg med fine biler og flott hus er det kvalmt.''

Hvem påstår at de gjør det?

Og hvorfor er det verre enn at andre har fine biler og flotte hus?

Gjest Subelius

''De som jobber i slike organisjoner bør leve på minimumsgrunnlag.''

Jobben deres er langt viktigere enn mange andre jobber som tjener godt. Hvorfor skal de som gjør en så viktig jobb (hjelper barn) leve på sultegrensen?

''Hvis de flotter seg med fine biler og flott hus er det kvalmt.''

Hvem påstår at de gjør det?

Og hvorfor er det verre enn at andre har fine biler og flotte hus?

''Jobben deres er langt viktigere enn mange andre jobber som tjener godt. Hvorfor skal de som gjør en så viktig jobb (hjelper barn) leve på sultegrensen?''

Det er en viktig jobb ja, det er jeg enig i, men alle mennesker vil ha det så bra som mulig. De som vier livet sitt til å hjelpe andre kan ikke bruke pengene til å berike seg selv. Jeg har sett bilder på tv når hjelpeorginasjoner er på tur, og det er ikke Lada de bruker akkurat.

''Jobben deres er langt viktigere enn mange andre jobber som tjener godt. Hvorfor skal de som gjør en så viktig jobb (hjelper barn) leve på sultegrensen?''

Det er en viktig jobb ja, det er jeg enig i, men alle mennesker vil ha det så bra som mulig. De som vier livet sitt til å hjelpe andre kan ikke bruke pengene til å berike seg selv. Jeg har sett bilder på tv når hjelpeorginasjoner er på tur, og det er ikke Lada de bruker akkurat.