Gå til innhold

Musikk på mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Har ikke iPod, kommer ikke til å kjøpe verken det eller Apple. Sånn for å slå det fast med det samme ;o))

har en annen type mp3-spiller, og har en del musikk på ønskelista mi til jul. Problemet er bare at jeg nå har falt litt av lasset - hvordan kjøpe musikk på mp3 siden nyere CDer ofte har kopisperre?

Videoannonse
Annonse
Gjest verinoca
Skrevet

"Apple".. mente iTunes. Kommer ikke til å bite i det eplet, altså. :-P

Gjest tante plastpose
Skrevet

''nyere CDer ofte har kopisperre?''

Det er det vel stort sett slutt på?

Gjest verinoca
Skrevet

''nyere CDer ofte har kopisperre?''

Det er det vel stort sett slutt på?

Åh? :-) Hvorfor det i grunn? Var jeg artist ville jeg definitivt hatt kopisperre på mine CDer. :-)

Skrevet

Du kan kjøpe via Spotify om du har det, ellers tror jeg du kan laste ned fra f.eks. CDON.

Menøh... Jeg bruker piratbukta og andre torrent-sider. Koster nada.

Kopisperre...hmmm... Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg, og det har det ikke vært noe problem med. Og mp3 som alt ligger på harddisken er jo bare å brenne ivei.

Gjest verinoca
Skrevet

Du kan kjøpe via Spotify om du har det, ellers tror jeg du kan laste ned fra f.eks. CDON.

Menøh... Jeg bruker piratbukta og andre torrent-sider. Koster nada.

Kopisperre...hmmm... Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg, og det har det ikke vært noe problem med. Og mp3 som alt ligger på harddisken er jo bare å brenne ivei.

''Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg,''

ok, da er det lov å håpe :-)

Skrevet

Jeg tror det er få cd-er som har kopisperre i dag, så det er bare å ønske i vei.

Alternativt kan du ønske deg gavekort f.eks. på Play.com eller andre steder hvor de selger musikk i mp3-format.

Skrevet

Åh? :-) Hvorfor det i grunn? Var jeg artist ville jeg definitivt hatt kopisperre på mine CDer. :-)

I og med at det meste av dagens musikk spilles av på digitale medier, ville du nok ikke solgt spesielt mye hvis du ikke tillot overføring av den innkjøpte musikken til f.eks. en mp3-spiller eller en pc.

Og derfor døde også dette med kopisperrer raskt ut.

Gjest verinoca
Skrevet

I og med at det meste av dagens musikk spilles av på digitale medier, ville du nok ikke solgt spesielt mye hvis du ikke tillot overføring av den innkjøpte musikken til f.eks. en mp3-spiller eller en pc.

Og derfor døde også dette med kopisperrer raskt ut.

Ok, flott :-)

Skrevet

"Apple".. mente iTunes. Kommer ikke til å bite i det eplet, altså. :-P

Nei vel. Your loss. :P

Gjest verinoca
Skrevet

Nei vel. Your loss. :P

Neida. Har bitt i det før, jeg. Og likte ikke smaken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...