Gjest verinoca Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Har ikke iPod, kommer ikke til å kjøpe verken det eller Apple. Sånn for å slå det fast med det samme ;o)) har en annen type mp3-spiller, og har en del musikk på ønskelista mi til jul. Problemet er bare at jeg nå har falt litt av lasset - hvordan kjøpe musikk på mp3 siden nyere CDer ofte har kopisperre? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 "Apple".. mente iTunes. Kommer ikke til å bite i det eplet, altså. :-P 0 Siter
Gjest tante plastpose Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 ''nyere CDer ofte har kopisperre?'' Det er det vel stort sett slutt på? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 ''nyere CDer ofte har kopisperre?'' Det er det vel stort sett slutt på? Åh? :-) Hvorfor det i grunn? Var jeg artist ville jeg definitivt hatt kopisperre på mine CDer. :-) 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Du kan kjøpe via Spotify om du har det, ellers tror jeg du kan laste ned fra f.eks. CDON. Menøh... Jeg bruker piratbukta og andre torrent-sider. Koster nada. Kopisperre...hmmm... Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg, og det har det ikke vært noe problem med. Og mp3 som alt ligger på harddisken er jo bare å brenne ivei. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Du kan kjøpe via Spotify om du har det, ellers tror jeg du kan laste ned fra f.eks. CDON. Menøh... Jeg bruker piratbukta og andre torrent-sider. Koster nada. Kopisperre...hmmm... Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg, og det har det ikke vært noe problem med. Og mp3 som alt ligger på harddisken er jo bare å brenne ivei. ''Jeg ripper stort sett enhver ny CD jeg kjøper meg,'' ok, da er det lov å håpe :-) 0 Siter
....AV Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Jeg tror det er få cd-er som har kopisperre i dag, så det er bare å ønske i vei. Alternativt kan du ønske deg gavekort f.eks. på Play.com eller andre steder hvor de selger musikk i mp3-format. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Åh? :-) Hvorfor det i grunn? Var jeg artist ville jeg definitivt hatt kopisperre på mine CDer. :-) I og med at det meste av dagens musikk spilles av på digitale medier, ville du nok ikke solgt spesielt mye hvis du ikke tillot overføring av den innkjøpte musikken til f.eks. en mp3-spiller eller en pc. Og derfor døde også dette med kopisperrer raskt ut. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 I og med at det meste av dagens musikk spilles av på digitale medier, ville du nok ikke solgt spesielt mye hvis du ikke tillot overføring av den innkjøpte musikken til f.eks. en mp3-spiller eller en pc. Og derfor døde også dette med kopisperrer raskt ut. Ok, flott :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 "Apple".. mente iTunes. Kommer ikke til å bite i det eplet, altså. :-P Nei vel. Your loss. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Nei vel. Your loss. Neida. Har bitt i det før, jeg. Og likte ikke smaken :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.