Gjest familyman Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Bruker google chrome som nettleser og veldig fornøyd med den, men sliter med å finne ut hvordan jeg kan kopiere favorittene fra en pc til en annen. I explorer ligger favoritten lett tilgjengelig i egen mappe og som man lett kan kopiere og flytte over, men hvordan gjør man dette i chrome? Noen tips? 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Som en slags digresjon .. Du er klar over at Google Chrome er dataprogrammet med desidert flest sikkerhetshull? 0 Siter
Gjest familyman Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Som en slags digresjon .. Du er klar over at Google Chrome er dataprogrammet med desidert flest sikkerhetshull? Det er mulig, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Chrome. Hadde langt flere problemer med Explorer da jeg hadde det tidligere. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 - Gå inn på verktøyikonet øverst til høyre (skiftnøkkel). - Trykk på bokmerkebehandling. - Trykk på rullemenyen som heter "organiser". - Eksporter bokmerker. Få så bokmerkene du nettopp har eksportert over på den andre pc-en. Følg punktene over på den andre pc-en, men i stedet for å velge "eksporter" velger du "importer" (og velg ikonet du fikk ved å eksportere). Enig med deg i at Chrome er den beste nettleseren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.