Gå til innhold

Hva feiler Morten Harket?

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig karakter
Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg leste i et intervju at kona satt igjen med gjeld på leiligheten etter at de skilte seg. Hun hadde da født han i alle fall 2 barn, og tatt seg av disse mens han bygde opp sin karrierer. Hva er det som gjør at en styrtrik person har så lite å gi, til en som har vært en stor del av livet hans?

Det er jo mange år siden de gikk i fra hverandre. Men jeg klarer ikke å glemme det. Synes han hadde fortjent å bli hengt ut i avisen. Han har sikkert jusen på sin side. Men etiskt og moralskt?

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/pdf.php?pa=A&d=2006-02-11&p=52&read=1

http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/article3924160.ece

Videoannonse
Annonse
Gjest Dårlig karakter
Skrevet

Hadde du forventet noe annet av en popmusiker?

Jeg hadde forventet noe annet av en superstjerne som har tjent så mye penger ja.

Kanskje det var hun som gikk, og han var bitter og ble slem?

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Han var nå ikke så grei med de i bandet heller, veldig selvsentrert, det var kun han som gjaldt...

Gjest Dårlig karakter
Skrevet

Han var nå ikke så grei med de i bandet heller, veldig selvsentrert, det var kun han som gjaldt...

Det vet jeg ikke så mye om. Men synes han oppfører seg helt råttent mot x-kona når det gjelder økonomi. Hun satte til og med sin karriere på hold for hans karriere. Det er greit at de har underskrevet avtaler. Det betyr ikke at han ikke kan gi henne noen millioner likevel.

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Det vet jeg ikke så mye om. Men synes han oppfører seg helt råttent mot x-kona når det gjelder økonomi. Hun satte til og med sin karriere på hold for hans karriere. Det er greit at de har underskrevet avtaler. Det betyr ikke at han ikke kan gi henne noen millioner likevel.

Hvorfor ble de skilt i grunn?

Hvis hun var utro kan jeg skjønne at han ikke ville dele pengene sine med henne.

Gjest Dårlig karakter
Skrevet

Hvorfor ble de skilt i grunn?

Hvis hun var utro kan jeg skjønne at han ikke ville dele pengene sine med henne.

Tror nok de vokste ifra hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...