Gjest hva skal de med passord? Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Sletta den første - og nå dukker det opp en til: '' OBS: WEBMAIL abonnent: Denne posten er å informere alle våre {WEBMAIL} brukere at vi vil være å oppgradere vår side i et par dager fra nå. Så du som abonnent på vårt område du er pålagt å sende oss din e kontoopplysninger slik at vi vite om du fortsatt gjør bruk av postkassen. Videre informert om at vi skal slette all e-post konto som ikke fungerer for å skape mer plass for nye brukere. så du skal sende oss e-postkontoen din detaljer som er som følger: * Brukernavn: * Passord: * Fødselsdato: * Webmail Link: Eksempel * Brukernavn: [email protected] * Passord: rinyy35 * Fødselsdato: 12/06/1970 * Webmail Link: https: / / webmail3.uniweb.no/src/webmail.php Unnlatelse av å gjøre dette vil umiddelbart gi din e-postadresse deaktiveres fra vår database. Svaret ditt skal sendes til følgende e-postadresse. Din AdminManager: [email protected] Takk for at du bruker Webmail-konto Copyright 2010 © Web Team. Hilsen I Service. Webmail oppgradering Team'' 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Jeg hadde i alle fall ikke oppgitt noen ting uten å vite hvem de er, og hvorfor de trenger informasjonen. 0 Siter
Gjest nigeria Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Ja. Dette er et forsøk på svindel. 0 Siter
Gjest svindel Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Alle mailer med spørsmål om passord er svindel. Nå den i tillegg er skrevet på dårlig norsk er det i alle fall ingen tvil. 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Ja, typisk phishingmail. Jeg ville sendt en mail til de som har mailkontoen din og kopiert teksten til dem. Viktig at de får vite om slike forsøk på bedrag. 0 Siter
ekte nick Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Du kan gjerne tipse politiet om det også, ved å sende den til dem, jeg mener de har en egen avdeling for datasvindel. 0 Siter
Sør Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Du kan gjerne tipse politiet om det også, ved å sende den til dem, jeg mener de har en egen avdeling for datasvindel. Ev. så sender politiet deres epost og passord til dem! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 De som kan finne på å la seg lure av denne typen svindel er sannsynligvis eldre- og andre som er nye i dataverdenen. Det vanlige er at foreldre lærer sine barn et og annet, men i disse datasvindeltider tror jeg alle unge bør ta en samtale med sine foreldre. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 De som kan finne på å la seg lure av denne typen svindel er sannsynligvis eldre- og andre som er nye i dataverdenen. Det vanlige er at foreldre lærer sine barn et og annet, men i disse datasvindeltider tror jeg alle unge bør ta en samtale med sine foreldre. Mitt inntrykk er omvendt, at det er de eldre brukerne som har mer nettvett enn de yngre. Yngre brukere er ofte altfor naive. De i min bekjentskapkrets som legger ut utrolig mye informasjon om seg og sine barn på feks Facebook, er folk i tjueåra, mens de aktive nettbrukerne på rundt femti er mye mer forsiktige, av god grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.