Gå til innhold

Ut alene i Oslo?

Gjest vil ikke sitte inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gå ut og spise nå i kveld her i Oslo, men jeg kjenner ingen som vil bli med. Er det noe sted jeg kan gå der jeg ikke blir veldig synlig når jeg kommer alene? Søndag er vel en typisk gå-ut-dag? Det trenger ikke å være noe fint sted, en café holder lenge. Blir gal av å sitte inne sammen med en sur kollektivsamboer... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur ned til Punjabi Tandoori, på Grønland Torg (Grønland 24, rett over gaten fra utgangen av T-banen). Der får du billig og god mat, og virkelig smakfulle nanbrød! :-)

Der er det mange som går alene, og det er ofte lett å snakke med noen.

Med vennlig hilsen

Gjest Vizzvazz
Skrevet

og føler du deg rar som sitter alene så er et triks å ha med en avis eller noe :D

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Ta deg en tur ned til Punjabi Tandoori, på Grønland Torg (Grønland 24, rett over gaten fra utgangen av T-banen). Der får du billig og god mat, og virkelig smakfulle nanbrød! :-)

Med vennlig hilsen

Tror det var der jeg spiste en gang, god mat ja :)

Hmmm er det et sted der hvor de serverer pakistansk mat eller er det samme stedet?

Har vært på noen utenlanske spisesteder, men husker ikke navnene.

Men husker jeg var på en pakistansk restarant en gang. God mat der og :)

Veldig kjipt nå - mannen min liker ikke utenlandsk mat bortsett fra pasta, pizza og taco.

Skrevet

Hmmm er det et sted der hvor de serverer pakistansk mat eller er det samme stedet?

Veldig kjipt nå - mannen min liker ikke utenlandsk mat bortsett fra pasta, pizza og taco.

Han er sikh (se på turbanen! ;-) ) og er med stor sannsynlighet fra India! :-)

Men ja, de har god mat der!

Hvis mannen din ikke liker utenlandsk mat bør du snarest skifte ham ut! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

'' mannen min liker ikke utenlandsk mat bortsett fra pasta, pizza og taco''

Hehe, disse er jo nærmest for norske nasjonalretter å regne, og kan knapt gå under betegnelsen 'utenlansk mat' :-)

Skrevet

og føler du deg rar som sitter alene så er et triks å ha med en avis eller noe :D

Boken er alltid med :-) Jeg går ofte ut alene, men sjelden søndagsettermiddag/kveld, fordi det erfaringsmessig er mye folk ute, og fordi man blir litt mer synlig de stedene jeg vanligvis går. Jeg elsker å gå på kino eller på café alene! :-)

Skrevet

Med vennlig hilsen

Takk for tips! Der har jeg ikke vært før. :-)

Skrevet

''Veldig kjipt nå - mannen min liker ikke utenlandsk mat bortsett fra pasta, pizza og taco.''

Dump ham!

Nå fikk jeg lyst på indisk/pakistansk selv, så den tror jeg jaggu jeg skal prøve neste gang anledningen byr seg. :)

Skrevet

Så lenge du går på ganske enkel restaurant eller kafé vil jeg tro det er helt greit å gå alene.

Men nå er du kanskje ute allerede :)

Gjest Vizzvazz
Skrevet

'' mannen min liker ikke utenlandsk mat bortsett fra pasta, pizza og taco''

Hehe, disse er jo nærmest for norske nasjonalretter å regne, og kan knapt gå under betegnelsen 'utenlansk mat' :-)

Nei, nettopp :)

Har så lyst på tandoori chicken eller chicken masala mmmmmm

Gjest Vizzvazz
Skrevet

Han er sikh (se på turbanen! ;-) ) og er med stor sannsynlighet fra India! :-)

Men ja, de har god mat der!

Hvis mannen din ikke liker utenlandsk mat bør du snarest skifte ham ut! ;-)

Med vennlig hilsen

Hvis det bare stod på maten så hehe :)

Får heller gå ut med en venninne om jeg absolutt vil ha litt punjab safari mat :D

Eller lage kun til meg selv. Lagde mye orientalsk mat før, men nå blir det mest kjøttkaker, raspeball og pølser med potetmos... en kjeeeedelig gane må jeg si, men norsk mat er ok den da.

Skrevet

Det pleier å være trivelig på Blå på søndager :) Bra stemning, trivelige folk og god musikk. Og folk kommer like gjerne i grupper som splitters alene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...