Gjest lite firma Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Trenger tips, budsjett max 250 kr pr pers. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Stor flott matkurv med masse godt oppi og flere flasker vin. 0 Siter
soleil Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 En god julelunch, sjokolade fra et lokalt sted, gavekort og en marsipangris? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Stor flott matkurv med masse godt oppi og flere flasker vin. ''Stor flott matkurv med masse godt oppi og flere flasker vin.'' Oi, og alt det der for 250 kr.? (antar dog du siktet til gaven du fikk fra jobben din, og at prislappen var nærmere (eller over) tusen kroner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 En god lommelykt (Magite). Et fint pledd (men får man vel neppe til 250 kr.) Eksklusivt matprodukt (ekstra fin olivenolje, balsamicoeddik, ekstra fin sjokolade o.l.) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 ''Stor flott matkurv med masse godt oppi og flere flasker vin.'' Oi, og alt det der for 250 kr.? (antar dog du siktet til gaven du fikk fra jobben din, og at prislappen var nærmere (eller over) tusen kroner. Prisen, nei, det aner jeg ikke, altså! Svarte bare på den beste julegaven jeg har fått fra jobben ;-) 0 Siter
Helmi Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 ....jøss....har da aldri fått en eneste julegave av arbeidsgiverne jeg har hatt (kommuner....) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 En tursekk. Så fikk jeg en fin bok en gang fra da jeg jobbet på cafe. 0 Siter
Parasoll Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Gavekort på Steen og Strøm eller et annet lokalt større kjøpesenter? Litt mat (røkelaks, rødvinspølse, spesiell konfekt el l) som man vanligvis ikke kjøper selv (jeg syns Kong Haakon er kjedelig ;-) Vin (men da bør man sjekke om alle drikker alkohol). Noe fra BodyShop eller L'occitane eller noe sånt (men da bør det vel kanskje helst være til damer ;-) Kjedeligste julegaver fra jobben: bitteliten julestjerne som i tillegg ble stående på jobben til over jul fordi de kom alt for sent for de fleste... Beste julegaver: en pose med laks, postei, pølse, sjokolade/marspian og rødvin. Gavekort var også bra, da kan man kjøpe seg noe spesiell mat som man ellers ikke ville tatt seg råd til. De siste årene har vi ikke fått julegave, men heller en "julebonus" etter nyttår, av en eller annen grunn. Greit nok det, men det er veldig koselig hvis arbeidsgiver anstrenger seg bittelitt og gir en liten gave. 0 Siter
Holmes Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 I fjor ble vi enige om å gi det beløpet som var tenkt til gaver, til Leger uten Grenser. Det var en gave jeg likte. 0 Siter
Gjest Superglad i jobben min Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Eske med mat God mat en setter litt ekstra pris på i juletiden. Hadde jeg kunnet fått en genser med logo, en jakke eller noe annet fra jobben oppi den esken også så hadde jeg blitt ekstra glad 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Ulltrøye, kart, pledd (det siste koster mer enn 250). 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Haha jobber på sykehus og får aldri gave fra jobben eller jo sist fikk jeg et lite glasshjerte av min sjef der som hun hadde betalt for egen lomme, hun var ny og ville gjerne gjøre et inntrykk på sine ansatte. Mannen min derimot pleier å få litt spekemat og akevitt til jul. Greit nok det. Men akevitt drikker vi ikke Faren min derimot jobbet i et stort firma og der fikk de flotte gaver,merkevarer. Ofte trendy kjøkkenting, piknikkoffert fikk han en gang... husker ikke alt, men han fikk alltid flotte gaver derfra 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Fenalår og en god mørsnabb pleier å være en fin firmagave Eller en flaske vin eller akevitt - men lurt å vite om kollegene liker det først kanskje... Ellers er jo konfekt også kjekt å få. Hva med en kurv med et fenalår, en mørsnabb og en akevittflaske.. hm d blir kanskje dyrere enn 250... Eller Twist og et krus med logoen til firmaet 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Vi fikk et spesialdesignet service, (Porsgrund Porselen) Ungene og eg bruker det nesten daglig. ) 0 Siter
morsan Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Fenalår og en god mørsnabb pleier å være en fin firmagave Eller en flaske vin eller akevitt - men lurt å vite om kollegene liker det først kanskje... Ellers er jo konfekt også kjekt å få. Hva med en kurv med et fenalår, en mørsnabb og en akevittflaske.. hm d blir kanskje dyrere enn 250... Eller Twist og et krus med logoen til firmaet Akevitt hadde vært populært hos meg, men det er en del oppfatninger om man overhodet bør gi alkohol i gave til ansatte. Fenalår og mørsnabb håper jeg virkelig at jeg slipper å få :-) 0 Siter
-ssi Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg har fått litt av hvert fra de forskjellige jobbene jeg har hatt. Et sted fikk vi kalender og konfekt, et annet sted Hardangerbestikk, kniver, bøker, pledd, tursekker, toalettveske... Like spennende hvert år. I fjor var det forresten Rosendahl skåler. Der jeg jobber nå får vi julepynt av glass, husker ikke hva det heter, men det er dansk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.