Gå til innhold

Støl i ben og armer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk skiføre i dag!

Formen er så som så, og kroppen liker ikke lange oppoverbakker, men det var helt fantastisk ute, til tross for kuldegrader, snø og vind. Fikk blod på tann - nå skal jeg i bedre form, bare føret kommer nærmere!

Du også? :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• Dorthe

7

• Sør

6

• ....AV

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har utsatt sesongstarten inntil løypa blir mer enn 800 meter lang (de har preppet 800 meter med godt innslag av kunstsnø) - men været i ettermiddag gir gode forhåpninger om en skitur innen ikke altfor lenge:-)))

Skrevet

Jeg har utsatt sesongstarten inntil løypa blir mer enn 800 meter lang (de har preppet 800 meter med godt innslag av kunstsnø) - men været i ettermiddag gir gode forhåpninger om en skitur innen ikke altfor lenge:-)))

Jeg "spanderte" en halvtime i bilen, dermed kom jeg til gode løyper på natursnø! Har også en kunstsnøløype i nærheten, men det blir litt kjedelig i lengden.

Skrevet

''Du også? :)

''

Nope. Over mitt lik. ;)

Hehe, du aner ikke hva du går glipp av ;)

Skrevet

''Du også? :)''

:skuler ut på det hvite f*enskapet og håper det forsvinner snarest mulig:

Det er *nesten* så jeg kjøper meg en Hummer, bare for å la den gå på tomgang, og håpe på litt akutt global oppvarming!

;-.)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Du også? :)''

:skuler ut på det hvite f*enskapet og håper det forsvinner snarest mulig:

Det er *nesten* så jeg kjøper meg en Hummer, bare for å la den gå på tomgang, og håpe på litt akutt global oppvarming!

;-.)

Med vennlig hilsen

Jeg er også sommermennenske mer enn vintermenneske, men hvorfor ikke gjøre det beste ut av den lange vinteren? :)

*tenkepositivtmodus*

Skrevet

Jeg er også sommermennenske mer enn vintermenneske, men hvorfor ikke gjøre det beste ut av den lange vinteren? :)

*tenkepositivtmodus*

Fordi selv med "jakken-som-får-Michelin-mannen-til-å-se-underernært-ut"™ så er det så kaldt nå at jeg til tider må ta smertestillende, fordi jeg får stress-nakke av kulden. Musklene bare trekker seg sammen.

Dessuten er det 30 år siden jeg gikk på ski!

Min løsning er å reise vekk så ofte jeg kan.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jepp!

Her har skiføret vært bra i to uker så vi er godt i gang. Hadde en fin tur i dag og det har kommet mye snø så nå blir nok føret enda bedre. Håper å få til en tur i morgen også!

Gjest annlovinda
Skrevet

''Du også? :)

''

Nope. Over mitt lik. ;)

Skikkelig ski-entusiast du har jeg skjønt ;) Som elsker vinteren ;) hihi

Jeg håper på ennå mer snø, men løypene begynner å bli ganske brukbare her nå.

Skrevet

Jepp!

Her har skiføret vært bra i to uker så vi er godt i gang. Hadde en fin tur i dag og det har kommet mye snø så nå blir nok føret enda bedre. Håper å få til en tur i morgen også!

Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!

Skrevet

Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!

I Trondheim er det _laaaaang_ skisesong i alle fall

Skrevet

''Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!''

Haha - jeg er glad i å gå på ski, men høyere på ønskelisten står en laaaang sommer!

Skrevet

''Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!''

Haha - jeg er glad i å gå på ski, men høyere på ønskelisten står en laaaang sommer!

''Haha - jeg er glad i å gå på ski, men høyere på ønskelisten står en laaaang sommer!

''

Det kunne jo vært mulig med begge deler; hvis vi bare hadde sluppet snøfrie høster og kalde vårer...*s*

Gjest Frem med steinskia ;)
Skrevet

Skiføre i Oslomarka også hvis det er nærmere der du bor. Riktignok best på grusveiene foreløpig.

Skrevet

Fantastisk måkeføre i dag også ;) Nå er jeg inne etter tre timer med måking som jeg velger å tro er meget god trening :)

Skrevet

''Haha - jeg er glad i å gå på ski, men høyere på ønskelisten står en laaaang sommer!

''

Det kunne jo vært mulig med begge deler; hvis vi bare hadde sluppet snøfrie høster og kalde vårer...*s*

Ja, egentlig er det særlig høsten som er for lang.

Kanskje jeg skulle starte en aksjon for å droppe oktober, november og halve desember. Kan gjerne legge til en juli til i samme slengen.

Skrevet

Fantastisk måkeføre i dag også ;) Nå er jeg inne etter tre timer med måking som jeg velger å tro er meget god trening :)

Uff, måkingen kan jeg gjerne unnslippe. Her er ikke måkeføre ennå.

Skrevet

Skiføre i Oslomarka også hvis det er nærmere der du bor. Riktignok best på grusveiene foreløpig.

Hørte at det før dagens snøfall, kun var korte strekninger som var brukbare - og at de var ganske tett befolket. Men jeg får gjøre et forsøk om noen dager:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...