Gå til innhold

Støl i ben og armer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, egentlig er det særlig høsten som er for lang.

Kanskje jeg skulle starte en aksjon for å droppe oktober, november og halve desember. Kan gjerne legge til en juli til i samme slengen.

''Kanskje jeg skulle starte en aksjon for å droppe oktober, november og halve desember. Kan gjerne legge til en juli til i samme slengen.

'

Jeg synes mye er oppnådd hvis du kan få til en ordning uten november. Støtter en hver form for tiltak i den retningen!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

11

• Dorthe

7

• Sør

6

• ....AV

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, måkingen kan jeg gjerne unnslippe. Her er ikke måkeføre ennå.

Det var faktisk utrolig godt å være ute å måke. Vi har hatt noen dager med sur vind ekkel vind. Nå har det stilllnet og snør masse. Lunt og godt var det ute :) Du får ta deg av skigåinga, så tar jeg snømåkinga her :)

Skrevet

I Trondheim er det _laaaaang_ skisesong i alle fall

Trondheim er langt unna, - eller kanskje jeg skal benytte anledningen til å besøke noen trøndere som nettopp har flyttet hjem igjen. Hmmm.... må nok planlegge litt:-)

Skrevet

Hørte at det før dagens snøfall, kun var korte strekninger som var brukbare - og at de var ganske tett befolket. Men jeg får gjøre et forsøk om noen dager:-)

Pssst... unn deg en kjøretur til Sørkedalen eller nærmere Sollihøgda!

Skrevet

Pssst... unn deg en kjøretur til Sørkedalen eller nærmere Sollihøgda!

Takk for tips:-)

Skrevet

''Kanskje jeg skulle starte en aksjon for å droppe oktober, november og halve desember. Kan gjerne legge til en juli til i samme slengen.

'

Jeg synes mye er oppnådd hvis du kan få til en ordning uten november. Støtter en hver form for tiltak i den retningen!

Nei, vi fjerner november, desember, januar og februar og går for en tidllig vår i mars,

Skrevet

Nei, vi fjerner november, desember, januar og februar og går for en tidllig vår i mars,

Den ordningen støtter jeg så avgjort ikke!

Skrevet

''Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!''

Haha - jeg er glad i å gå på ski, men høyere på ønskelisten står en laaaang sommer!

Tror ikke vi har noe kortere sommer enn deg, men skiføret er lenger ;-)

Skrevet

Hvert eneste år blir jeg ganske misunnelig på skiforholdene du beskriver hos dere (hvor nå enn det er...). Jeg vil også ha laaaang skisesong!

Har vel vært skiføret på flere steder på Østlandet de siste to ukene? Må bare litt opp i høyden.

Skrevet

Den ordningen støtter jeg så avgjort ikke!

Det hadde jeg en anelse om du :o)

Gjest høstløv
Skrevet

Enig!

Skrevet

Takk for tips:-)

Kjenner du forresten til en ullue (eller annet varmt og pustende) som er mer eller mindre vindtett?

Har "mountain cap" i GoreTex, men denne blir jo vel tett for skigåing.

Takknemlig for tips :-)

Skrevet

Det er godt noen er enig med meg ;o)

Det var minusgrader i oktober, så den ryker også!

Med vennlig hilsen

Gjest høstløv
Skrevet

Med vennlig hilsen

Men da var det ikke snø!

Skrevet

Med vennlig hilsen

Jeg blåser i minusgradene, det er snøen som er problemet. Jeg var ute i tre timer på fredag i 10 kalde, men når jeg ser ut nå så ser det ut til at det blir lenge til neste gang.

Skrevet

Jeg er også sommermennenske mer enn vintermenneske, men hvorfor ikke gjøre det beste ut av den lange vinteren? :)

*tenkepositivtmodus*

Kom med et forslag da hva man kan gjøre bortsett fra å kjøre til et kjøpesenter eller se ut av vinduet og se at snøen er pen og hvit.

Skrevet

Men da var det ikke snø!

Vi tar det bort likevel!

:kompromissløs kalenderslakter:

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg blåser i minusgradene, det er snøen som er problemet. Jeg var ute i tre timer på fredag i 10 kalde, men når jeg ser ut nå så ser det ut til at det blir lenge til neste gang.

Det er best å være på den sikre siden!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er best å være på den sikre siden!

Med vennlig hilsen

Jeg bor i feil land. Egentlig er jeg litt sur fordi jeg ikke kan ta med meg uføretrygda mi å flytte. Men i motsetning til de fleste andre tar de halve utbetalingen min og det tror jeg ikke at jeg overlever på selv i et annet land.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...