Gjest sønndag Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 ...æsj.. altså, det kan da ikke være risikofritt?? Den ser faktisk rå ut. Kan den faktisk være rå? Ville reist derifra med glede for å slippe å ta de greiene i munnen. 0 Siter
Sør Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Jeg tror det kalles en hjernetransplantasjon... Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest colors Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Sikkert kokt og ei rein delikatesse 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Til og med jeg har spist kuhjerne, kjøpt på restaurant i Barcelona:-) Godt var det ikke, men jeg kan ikke skjønne at det er noen større fare forbundet med å spise hjernen enn noen annen kroppsdel på kua...? 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 Til og med jeg har spist kuhjerne, kjøpt på restaurant i Barcelona:-) Godt var det ikke, men jeg kan ikke skjønne at det er noen større fare forbundet med å spise hjernen enn noen annen kroppsdel på kua...? Kugalskap? 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Uff, hva med kugalskap osv? 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Kugalskap? Hehe, de tester da dyrene for sykdommer før de produserer mat av dem da;-) (ok, kanskje ikke Robinson, da)... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg tror det kalles en hjernetransplantasjon... Med vennlig hilsen Fnis... 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Uff, hva med kugalskap osv? ''Uff, hva med kugalskap osv?'' Det kommer helt an på hva kua har spist. Om den har spist det kyr er ment å spise fra naturen så er det ingen fare. Det er kyr som får beinmjøl lagd av andre kyr som får kugalskap, kyr er verken kannibaler eller kjøttetere fra naturens side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.