Gå til innhold

angående tråden brev til arabisk søster

Anbefalte innlegg

Gjest annelice
Skrevet

Jeg er SKREMT over de usaklige, usmakelige personangrepene dere spytter på hverandre. Det er utrolig synd at en så viktig sak blir diskutert på en så ekkel måte. Greit at dere har sterke meninger om saken, men å i det hele tatt gå til angrep på motdebattantene - og i tillegg faktisk prioritere det, fremfor å diskutere sakens kjerne, er bare sørgelig.

Prøv å lese gjennom tråden, så ser dere nok hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Gjest annelice
Skrevet

Sjokkerende hvordan debattantene beskylder sine med, eller rettere sagt motdebattanter for løgn (et mye brukt ord gjennom tråden) og at motparten bør skamme seg ("skam deg" er også _hyppig_ brukt).

Lærer dere barna deres å diskutere slik?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Sjokkerende hvordan debattantene beskylder sine med, eller rettere sagt motdebattanter for løgn (et mye brukt ord gjennom tråden) og at motparten bør skamme seg ("skam deg" er også _hyppig_ brukt).

Den er fæl, ja.

Og "argumentene" er "skam deg" og "du lyger", og dersom motdebattant kanskje kommer med saklige argumenter, så er det heller ikke bra nok. Da er motdebattant mot ytrings-og religionsfrihet. Så må det krangles over dette. Jeg giddet ikke lese mer. Ble ordentlig irritert.

Skrevet

Den er fæl, ja.

Og "argumentene" er "skam deg" og "du lyger", og dersom motdebattant kanskje kommer med saklige argumenter, så er det heller ikke bra nok. Da er motdebattant mot ytrings-og religionsfrihet. Så må det krangles over dette. Jeg giddet ikke lese mer. Ble ordentlig irritert.

Ja, den er fæl.

Den begyner med personangrep, og så synker den videre ned med direkte løgnaktive påstander.

Greit at påstandene er så idiotiske at man ikke kan ta dem seriøst, men det er likevel en måte å ødelegge en tråd på.

Med vennlig hilsen

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Trenger ikke å lese gjenneom den for å skjønne hva du mener...

Jeg har kommet dithen at jeg ikke orker å lese tråder som omhandler muslimer, Midtøsten eller lignende temaer, da jeg kjenner utviklingen av trådene, og fint lite av det som skrives er interessant.

Skrevet

Jøss, innlegget jeg skrev er visst slettet allerede.

Ja, ja - no big deal, må uansett stikke.

Skrevet

Ja, den er fæl.

Den begyner med personangrep, og så synker den videre ned med direkte løgnaktive påstander.

Greit at påstandene er så idiotiske at man ikke kan ta dem seriøst, men det er likevel en måte å ødelegge en tråd på.

Med vennlig hilsen

Nuvel. Selv er du da veldig flink til å beskylde motdebattantene for løgn.

Skrevet

Ser jeg er glad jeg ikke gadd å bruke tiden min på å lese tråden :)

Skrevet

Jeg leser slike tråder meget amputert. Jeg leser de innleggene som er skrevet av saklige debatanter og hopper over resten, for jeg vet hva som står i all beskjedenhet.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Det er korrekt, absolutt 100% av alle tråder som omhandler en av vår samtids største utfordringer, nemlig europas møte med islamsk kultur, har blitt, og blir systematisk sabotert på samme måte av samme person i år etter år.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

''Sjokkerende hvordan debattantene beskylder sine med, eller rettere sagt motdebattanter for løgn (et mye brukt ord gjennom tråden) og at motparten bør skamme seg ("skam deg" er også _hyppig_ brukt)''

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...