lu30 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Vurderer virkelig ett halv-år- ett år bort, leie ut leilighet og bare dra min kos. Noen her som har prøvd seg? Hvordan da ift barn, skole+++ Burde jo gå da, er alene om omsorgen fo r 12-åring, antar skoler finnes for han. Nærmest tenker jeg Spania eller Cran Canaria! Noen som har prøvd seg? 0 Siter
lu30 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Skrevet 29. november 2010 Gran canaria Har du erfaringer ? Bodd der selv kansje ? Antar jeg vil gjøre det selv om jeg får muligheten, tenker iallefall seriøst på det! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Vi har bokk i Spania i 1/2 år og gutten gikk på norsk skole, 1. året på ungdomsskolen. Det fungerte, men ulempen var at han byttet skole to ganger i et skoleår og det var ikke så heldig fordi skolene hadde delt opp pensum på forskjellige måter, noe stoff fikk han gjennomgått to ganger mens noe annet fikk han ikke med seg. Spanskundervisning var obligatorisk 2. fremmedspråk, dvs de lærte norsk, engelsk og spansk. Jeg anbefaler å være borte et helt skoleår, hvis du vil reise utenlands. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.