Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer virkelig ett halv-år- ett år bort, leie ut leilighet og bare dra min kos.

Noen her som har prøvd seg?

Hvordan da ift barn, skole+++

Burde jo gå da, er alene om omsorgen fo r 12-åring, antar skoler finnes for han.

Nærmest tenker jeg Spania eller Cran Canaria!

Noen som har prøvd seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran canaria :)

Har du erfaringer ? Bodd der selv kansje ?

Antar jeg vil gjøre det selv om jeg får muligheten, tenker iallefall seriøst på det!

Gjest høstløv
Skrevet

Vi har bokk i Spania i 1/2 år og gutten gikk på norsk skole, 1. året på ungdomsskolen. Det fungerte, men ulempen var at han byttet skole to ganger i et skoleår og det var ikke så heldig fordi skolene hadde delt opp pensum på forskjellige måter, noe stoff fikk han gjennomgått to ganger mens noe annet fikk han ikke med seg. Spanskundervisning var obligatorisk 2. fremmedspråk, dvs de lærte norsk, engelsk og spansk.

Jeg anbefaler å være borte et helt skoleår, hvis du vil reise utenlands.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...