Gjest Tul29 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Er det vanlig, når de er partnere eller har giftet seg? ? 0 Siter
Morning Glory Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Jeg har registrert at det forekommer. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Det er vel som med hetrofile par: Noen gjør det, andre gjør det ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Ja, de jeg kjenner som er gift, har ringer 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Noen bruker det, andre ikke - akkurat som heterofile par 0 Siter
Gjest Vizzvazz Skrevet 30. november 2010 Skrevet 30. november 2010 Noen bruker det, andre ikke - akkurat som heterofile par Ja, jeg er heterofil og gift, men jeg og min mann har ikke brukt gifteringen på noen mnd. Ikke fordi vi er uvenner, men jeg pga vann i kroppen etter graviditet og han pga vektoppgang Kanskje vi bør banke ut ringene så de blir større.. men nå er vi så vant til å gå uten at det sikkert vil føles rart å gå med. Man er jo like gift selv om man har ring eller ikke. Og dere som tror at en mann med ring er trygt - det er jo menn med ring som er de mest attraktive ;-) Pass på mannfolka deres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.