Gå til innhold

Det muslimske brorskap.

Anbefalte innlegg

At det muslimske brorskapet var så aktive i Europa var jeg ikke klar over, og det bør bekymre mange at en så stor aktør for politisk islam driver verdiformidling mot europas raskt voksende muslimske minoritet.

Brorskapet har som første mål å lage en Sharia-stat i Egypt. Ingenting tilsier at målet vil være noe annet bare andelen muslimer i et europeisk land blir stort nok. Og med brorskapets syn på kvinner, homofiles rettigheter, konvertitter, og ikke minst det sekulære liberale demokratiet, så motarbeider de aktivt integreringen.

Brorskapet fikk presis NULL seter i parlamentet i Egypt forrige helg. Ut av ca 600.

De fikk altså NULL.

Likevel forsøker du å gjøre den gjengen representative for resten av verdens 1,5 milliarder muslimer. Det er omtrent som å si at det er typisk norsk å være blitzer.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• megler Smekk

10

• Holmes

8

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Sør, Sør, Sør.... Disse påstandene er ikke latterlige. Det er det disse muslimene selv sier, at de med hensikt føder flere barn enn oss vestlige slik at de på sikt skal bli flere enn oss og overta verden. Det er deres politiske agenda.

Jeg vil jo si at den sikreste kilden jo er dem selv. Lik det eller ikke, men ikke forsvar dem og bortforklar! Gjør du det, er du rett og slett dum!

''Sør, Sør, Sør.... Disse påstandene er ikke latterlige. Det er det disse muslimene selv sier, at de med hensikt føder flere barn enn oss vestlige slik at de på sikt skal bli flere enn oss og overta verden. Det er deres politiske agenda.''

Kondomer, abort og p-piller er forbudt blant flertallet av verdens kristne....

''Jeg vil jo si at den sikreste kilden jo er dem selv. Lik det eller ikke, men ikke forsvar dem og bortforklar! Gjør du det, er du rett og slett dum!''

"Dem selv" - det er 1,5 milliarder mennesker, og du lytter til et par fanatikere. Det er latterlig.

Statistikken etter 40 år med innvandring i Norge er 2% (fra SSB). 80% av innvandring er ikke-muslimer. Det er virkelig ikke komplisert.

Annonse

Gjest hilsen fra Groruddalen

Denne noldusen er ikke verd å hive bort tiden med så seriøse svar som dette.

Han raver rabiat rundt i sin egen fantasiverden, og trives tilsynelatende bare der.

Ja det kommer vel den sedvanlige kveruleringa tilbake.

Ser ut som vi bor i forskjellige verdener. Her jeg bor er det overvekt av ikke vestlige innvandrere. Hovedtyngden av dem muslimer. Barna deres bruker hijab fra de er 3 år i barnehagen. Det finnes unntak men det er ikke mange av dem. De aller fleste barna leker med barn fra egen nasjonalitet. Mange etnisk norske barn blir mobbet og holdt utenfor. Det er en av grunnene til at norske barnefamilier flytter herfra. De voksne er ikke med på dugnader eller i verv. De har ikke noe ønske om å ha kontakt med etniske nordmenn. Et par skoler har begynt med delt svømmeundervisning etter krav fra muslimske foreldre. Veldig mange snakker ikke Norsk. Mange hundeeiere har fått ropt skjellsord etter seg fordi hunder er urent. Det har også jeg opplevd.

Men uansett hvordan vi opplever at hverdagen vår er endret til noe vi ikke trives med får vi stadig høre at det er så flott med mangfold. Og hvis noen prøver å si noe er de rasister. De lokale politikerene skryter himmelhøyt om hvor fint og flott at er og at vi skal satse mer og mer av skattepengene våre på innvandrerne. Så da kan jo resten av oss urinnvånernerne like gjerne flytte vi også. Til et sted der noen bryr seg om oss.

Ja, det er det som skjer når man får "oss og dem" holdninger. Når "muslimen i gata" fremstilles og behandles som om han var en fundamentalist, så er det klart at "de" holder sammen.

Det du beskriver er jo ikke noe verre enn det som skrives OM muslimer hver dag på DOL.

''Sør, Sør, Sør.... Disse påstandene er ikke latterlige. Det er det disse muslimene selv sier, at de med hensikt føder flere barn enn oss vestlige slik at de på sikt skal bli flere enn oss og overta verden. Det er deres politiske agenda.''

Kondomer, abort og p-piller er forbudt blant flertallet av verdens kristne....

''Jeg vil jo si at den sikreste kilden jo er dem selv. Lik det eller ikke, men ikke forsvar dem og bortforklar! Gjør du det, er du rett og slett dum!''

"Dem selv" - det er 1,5 milliarder mennesker, og du lytter til et par fanatikere. Det er latterlig.

Statistikken etter 40 år med innvandring i Norge er 2% (fra SSB). 80% av innvandring er ikke-muslimer. Det er virkelig ikke komplisert.

''Statistikken etter 40 år med innvandring i Norge er 2% ''

Det tallet dreier seg fortsatt om noe annet: Antall medlemmer i muslimske trossamfunn som mottar statsstøtte.

Antall muslimer i Norge er anslagsvis (basert på tall fra eksperter på området) mellom 150000 og 175000.

''Statistikken etter 40 år med innvandring i Norge er 2% ''

Det tallet dreier seg fortsatt om noe annet: Antall medlemmer i muslimske trossamfunn som mottar statsstøtte.

Antall muslimer i Norge er anslagsvis (basert på tall fra eksperter på området) mellom 150000 og 175000.

Litt glad for at dere diskuterer hvor mange muslimer det i Norge. Det har ikke vært gjort på dol før. Forfriskende, og nyttige innspill i debatten. Takk til alle parter!

Anmeldelse av dokumentaren:

http://www.minerva.as/2010/11/30/frihet-likhet-og-brorskap/

''Denne anmelder er langt på vei enig med Al-Kubaisis skeptiske sinnelag og mener trusselen fra islam(istene) er reell. Jeg mener videre at norsk venstreside ikke har forstått forskjellen på rasisme og universalisme, hvor kritikk av islam har vært ensbetydende med fremmedfrykt. ''

Annonse

Si meg, har du skylapper foran øynene?

Ikke er jeg paranoid heller.

Det er selvsagt synd på folk som tror verden skal overtas av utenomjordiske, muslimer, eller andre, men det er altså ikke basert på fakta, uansett hvor mange ganger du repeterer det.

Fakta er at de fleste muslimer er helt vanlige, hyggelige mennesker, og har like lite til felles med "Det muslimske Brorskapet" (som fikk NULL seter i det egyptiske valget. NULL. Du kan telle dem to ganger!) som jeg har med Frp.

Ikke er jeg paranoid heller.

Det er selvsagt synd på folk som tror verden skal overtas av utenomjordiske, muslimer, eller andre, men det er altså ikke basert på fakta, uansett hvor mange ganger du repeterer det.

Fakta er at de fleste muslimer er helt vanlige, hyggelige mennesker, og har like lite til felles med "Det muslimske Brorskapet" (som fikk NULL seter i det egyptiske valget. NULL. Du kan telle dem to ganger!) som jeg har med Frp.

Det er vel mer synd på de som ikke har skjønt hvor det bærer hen...

Gjest Nord og ned.

Lesverdig om saken: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3926755.ece

Sitat: For deres fremste mål er å utslette oss, alt vi står for, tror på og har kjempet for! -Sitat slutt

Jo, det er "dem og oss", altså motsatt av hva forumets kverulant og selvutnevnte mullah sier.

Gjest nordlig storm

Lesverdig om saken: http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3926755.ece

Sitat: For deres fremste mål er å utslette oss, alt vi står for, tror på og har kjempet for! -Sitat slutt

Jo, det er "dem og oss", altså motsatt av hva forumets kverulant og selvutnevnte mullah sier.

''Jo, det er "dem og oss", altså motsatt av hva forumets kverulant og selvutnevnte mullah sier.''

Mullah'en er det forhåpentligvis ingen som tar alvorlig.

Gjest Nord og ned.

''Jo, det er "dem og oss", altså motsatt av hva forumets kverulant og selvutnevnte mullah sier.''

Mullah'en er det forhåpentligvis ingen som tar alvorlig.

Nei, i alle fall neppe utenom den liklle sekta han ser ut til å ha tatt kontroll over her inne, bestående av en mannlig og et halvt snes kvinnelige disippler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...