Gå til innhold

Ta en tattoo, men hva er prisen(sånn ca)?

Anbefalte innlegg

Gjest tutta flatbrød

Vurderer å ta en tatovering som er rundt 10 x 10 cm i størrelse. Jeg har ikke sett meg ut noe motiv enda, men er nysgjerrig på hva noe slikt kan koste. Regner med at prisene kan variere mye utfra faktorer som farge, tid, detaljer osv, men sett at man valgte en ensfarget sak fra "mappen" til tattooforretningen - hvor kan jeg regne med å lande i pris?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest anbefales ikke

''men sett at man valgte en ensfarget sak fra "mappen" til tattooforretningen''

Et tips er å unngå å velge fra mappen. Be den som skal tattoere deg tegne noe spesielt for deg eller ta med noe du har tegnet selv. Hvis ikke kan du "risikere" å treffe på mange med samme tattoo som deg selv. Hvis det ikke gjør deg noe kan du alltids spørre etter prisen. Det sies at de som spør etter pris først er de som kommer til å angre på tattisen sin, fordi de ofte velger noe de har råd til før det de egentlig har lyst på (altså velger de gjerne fra mappen). Skal du ta en tattis velg en du virkelig har lyst på og spar opp nok penger til at betalingen ikke er noen sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...