Gå til innhold

Mye virus på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at pc`en er veldig treg hver gang jeg har vært der inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vizzvazz
Skrevet

Er en del humbug der i alle fall. Er jo så mange applikasjoner der som ikke hører til facebook, så da tror jeg det lett kan lure seg inn virus.

Jeg var på en sånn applikasjonsside og der fikk jeg opp en lurereklame, det så først ut som om pcn kjørte virussøk, men så så jeg det var en internettside som hadde poppet ut og ikke virusprogrammet og den ville ha meg tilå laste ned en fil, sikkert en trojansk hest!

Skrevet

Er en del humbug der i alle fall. Er jo så mange applikasjoner der som ikke hører til facebook, så da tror jeg det lett kan lure seg inn virus.

Jeg var på en sånn applikasjonsside og der fikk jeg opp en lurereklame, det så først ut som om pcn kjørte virussøk, men så så jeg det var en internettside som hadde poppet ut og ikke virusprogrammet og den ville ha meg tilå laste ned en fil, sikkert en trojansk hest!

Å jada det florerer av virus,sist uke måtte jeg bli kvitt endel,etter å ha vært på FB....så forsiktig!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...