Gå til innhold

Rynkete voksduk

Gjest takknemlig for tips :)

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig for tips :)
Skrevet

Har en pen voksduk jeg har vært så dum og bare slengt ned i en kasse, nå er den rynkete og jeg får ikke vekk de...

Har dere noen tips? Litt trist å måtte kaste den pga den er så fin og sjelden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noen som spurte om omtrent det samme her for ikke lenge siden. Et av tipsene var å vaske den i badekaret i varmt vann og så henge den opp.

Du kan jo prøve det? Jeg har ikke voksduker, så jeg kan egentlig ikke svare deg :-)

Gjest trådstarter
Skrevet

Det var noen som spurte om omtrent det samme her for ikke lenge siden. Et av tipsene var å vaske den i badekaret i varmt vann og så henge den opp.

Du kan jo prøve det? Jeg har ikke voksduker, så jeg kan egentlig ikke svare deg :-)

Synd jeg ikke har badekar da :(

Skrevet

Synd jeg ikke har badekar da :(

Bløyt den skikkelig i dusjen da, med varmt vann. Trenger sikkert ikke holde på så lenge, bare såpass at plasten blir myk.

Skrevet

Jeg er også med på dette med varme. Jeg har hatt voksduker som ikke ser ut om sommeren når de pakkes ut etter vinteren og lagt dem på bordet i forteltet til campingvogna. Når sola varmer opp teltet og det blir stekvarmt så blir voksdukene glatte med en gang.

Du får tenke deg noen løsninger med varme

Skrevet

Hvis du har dampstrykjern kan du prøve å sprute varm damp på duken når den ligger på bordet. Pass bare på at du ikke kommer borti duken med strykejernet.

Skrevet

Du stryker den med et vått kjøkkenhåndkle i mellom, selvfølgelig :o)

Skrevet

Den retter seg da ut når den har ligget på bordet et par dager? Det gjør alltid mine når jeg tar dem opp fra slagbenken for å bytte i alle fall.

Skrevet

hmmmm.... Hørtes kjent ut! ;-)

Gjest trådstarter
Skrevet

Den retter seg da ut når den har ligget på bordet et par dager? Det gjør alltid mine når jeg tar dem opp fra slagbenken for å bytte i alle fall.

Dette er en ganske stor voksduk, den har rettet seg noe ut, men er en del rynker ennå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...